תפילין מהודרות באשדוד: הכירו את מכון הסת"ם קול יעקב. תמונה באדיבות קול יעקב
תפילין מהודרות באשדוד: הכירו את מכון הסת"ם קול יעקב. תמונה באדיבות קול יעקב

תפילין מהודרות באשדוד: הכירו את מכון הסת"ם קול יעקב

המקפידים על המסורת יודעים שמומלץ לרכוש תפילין כשרות ומהודרות במקומות המתמחים בתחום. בכתבה הבאה תכירו את מכון הסת"ם קול יעקב שמציע מגוון רחב של תשמישי קדושה מהודרים

פורסם בתאריך: 19.12.19 16:01

     

המסורת חשובה לרבים מאיתנו ומלווה אותנו עוד מימי אבותינו. הנחת תפילין בכל בוקר, קביעת מזוזות על דלתות בתים ועסקים, תפילה ותחינה לאדון העולם על כל צרה שלא תבוא, ריקודים עם ספר תורה בחג שמחה תורה, כל אלו נחשבים לחלק בלתי נפרד מחיינו. המסורת היהודית, האמונה והדת ילוו אותנו בכל רגע נתון בחיינו וחיי ילדינו.

מכון סת"ם 'קול יעקב' באשדוד בניהולו של סופר הסת"ם והבודק המוסמך והמומחה, הרב אהרון ביטראן, מציע תשמישי קדושה מהודרים כתובים על ידי סופרים יראי שמים בעלי תעודת הסמכה,  במחירים ריאליים ולא מופרזים ובאחריות מלאה.

בין המוצרים בחנות, ספרי תורה מהודרים, תפילין מהודרים עם הכנסת פרשיות בשיתוף המזמין לצורך בקרה ותיעוד, מזוזות מהודרות ומגילות אסתר יפות ומהודרות מאוד.

"כמי שמקפיד על מסורת ישראל, ישנה חשיבות רבה לרכישת תשמישי קדושה, ספרי תורה, תפילין ומזוזות כשרים ומהודרים במכון סת"ם בעל שם, מומחיות, המלצות ובעל ניסיון רב",אומר הרב אהרון ביטראן, "הדגש הוא על מומחיות מקצועיות ושם טוב  כי בסת"ם 99% כשר, זה 100% פסול"

'קול יעקב' הוקם לפני 25 שנים על ידי הרב אהרון ביטראן וגם היום כמו בשנים קודמות, זוכה להמלצות רבות. "אנו פועלים בהתאם לפסקי שולחן ערוך ועל פי הוראות  'מורי צדק' לכל אחד לפי מנהגו – ספרדי, חסידי או ליטאי ומציעים מכירת סת"ם על פי מנהג האשכנזים והספרדים".

במכון סת"ם 'קול יעקב' מבצעים בדיקות על ידי מחשב לספרי תורה, תפילין ומזוזות. "הבדיקות לתפילין ולמזוזות נעשות פעמים בשבע שנים, אך במקרים בהם ספר התורה, התפילין או המזוזות נפגמו או נרכשו אצל אדם שאינו מומחה, יש לבצע בדיקה מיידית.

"במכון 'קול יעקב' אשדוד, אנו מגלים מדי יוםליקוים ופסולים בספרי תורה, תפילין ומזוזות וזה מדהים אותי כל פעם מחדש" אומר הרב אהרון ביטראן, ומוסיף "כל כך הרבה ברכות לבטלה, גם לשלם וגם לא לצאת ידי חובה? ולכן חייבים להקפיד מאוד על כשרותם", הוא מציין.

"כבר בהכנות לבר המצווה, נגלה שעלינו להקפיד להצטייד בתפילין תקינים ומהודרים הכוללים פרשיות,בתים ורצועות מהודרות. הורים ונערים יוצאים מכאן נרגשים ומודים על כך שקיבלו תפילין ומזוזות חדשים מהודרים גם לאחר שנגלה כי שלהם אינן תקינות ורק סופר סת"ם בעל מקצוע ותיק יוכל לבדוק ולתקן זאת עבורם. הבדיקות נעשות באופן ממוחשב וידני בעזרת הציוד החדיש ביותר שקיים בשוק.

דיוק ויראת שמיים. תמונה באדיבות קול יעקב

דיוק ויראת שמיים. תמונה באדיבות קול יעקב

"אנחנו מסייעים לקהל הלקוחות ומלווים אותם ברגעים חשובים אלו בחייהם. בחירת מזוזה, רכישת תפילין מהודרות לבר המצווה, קניית ס"ת לעילוי נשמת קרוב , בדיקות תפילין ומזוזות וגם תיקון ספרי תורה אפילו ישנים ביותר, כיוון שאלו הם דברים יסודיים שכל יהודי צריך בשלב כלשהו  בחייו, גם אם הוא לא דתי או חרדי. רגעים אלו חשובים עבורם ואני כמומחה בעל ניסיון ומוניטין רב משתדל לעזור ולבצע זאת בע"ה על הצד הטוב ביותר.

"אין ספק בע"ה, שכל מי שהמסורת  היהודית חשובה לו ,ימצא במכון סת"ם 'קול יעקב' את מבוקשו. הניסיון רב השנים, המקצועיות והכשרתו של הרב אהרון ביטראן בניהול מכון סת"ם יהיו אלה שיאפשרו לכם להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון.

 

מכון סת"ם קול יעקב, אשדוד

הרב חיים חורי 8, אשדוד

טלפון: 0533121399

ימים ראשון-חמישי: בתאום טלפוני 9:00-13:00 ו- 15:00-19:00 וכן ביום שישי

קישור למייל

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר