יהב וקטרין עם צבי וינברג. צילום: לירון מולדובן

מיזם חדש באשדוד: בני נוער יבקרו קשישים עריריים בחנוכה

בערב נר ראשון של חג האורים יפקדו נערות ונערים 100 בתים של קשישים וניצולי שואה שחיים בגפם ויביאו עימם חנוכיה, נרות, סופגניות וערכת חימום

פורסם בתאריך: 19.12.19 13:53

     

 

100 בני נוער, 100 קשישים עריריים, 100 חנוכיות: ערב של סולידריות, ערכיות ואחדות.

בערב נר ראשון של חג חנוכה יתווספו השנה עוד 100 בתים שבהם תהיה חגיגה אמיתית. בני הנוער שיצאו מבניין העירייה יקבלו ערכה הכוללת חנוכייה, נרות, סופגניות וערכת חימום (שמיכה חורפית, צעיף וכובע), ייצאו לבתי קשישים וניצולי שואה וידליקו איתם נר.

במסגרת תוכנית "DOOR מאיר דור" להפגת בדידותם של קשישי העיר, שמוביל המנהל לשירותים חברתיים – המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעירייה, גויסו מאות בני נוער שהביעו רצון להיות חלק מהפרויקט המרגש.

"המטרה היא ליצור חיבור חם ואכפתי בין הנערים, המתנדבים והקשישים בחג האור, להאיר את ביתם וליצור חיבור מלא ברגש של הכרת הטוב שבנו כאנשים ושלנו כקהילה אשדודית", אומרת מנהחת המחלקה, חנה בן איון.

צילום: לירון מולדובן

"זהו חיבור אנושי שאנחנו מאמינים שימשיך להשפיע שנים על בני הנוער, על המתנדבים והלוואי על בריאותם של הקשישים וניצולי השואה. זהו מסר אנושי שכולנו לב אחד – לב אשדודי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לדברי ראש המנהל, רונית צור, ניסיון העבר מלמד שהקשר בין הדורות נמשך לאחר המפגש הראשון והנערים ממשיכים ללוות את הקשישים במפגשים בבתיהם שכוללים שיחות ומשחקי חברה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר