עדן יעקב

תושבת אשדוד בפנייה יוצאת דופן: מחפשת סבא וסבתא לילדיי

עדן יעקב, פעילה חברתית ואם לשישה, החליטה שהיא לא מוכנה להשלים עם העובדה שילדיה לא יחוו קשר עם סבא-סבתא וקראה ברשתות החברתיות למי שמעוניינים ליצור קשר: "רוצים לאמץ"

פורסם בתאריך: 5.11.19 10:48

     

מבצע סבתא: תושבת אשדוד בפניה מרגשת בפייסבוק: מחפשת סבא וסבתא "מאמצים".

עדן יעקב, 38, תושבת אשדוד ואם יחידנית לשישה ילדים, הצטערה שילדיה מפספסים את הקשר הייחודי שנוצר עם סבא וסבתא, ולכן בחמישי האחרון (31.10), החליטה לפנות לרשתות החברתיות עם בפניה יוצאת דופן – מציאת זוג מבוגר או קשיש בודדים אשר היא וילדיה יאמצו כסבא וסבתא.

"תושבי אשדוד", כתבה, "כבר המון זמן שאני מחפשת סבתא וסבא שהם לבד לצערי הילדים שלי לא באמת יודעים מה זה סבתא וסבא (מעדיפה לא להרחיב במדיה חברתית). יודעת שיש המון שלא באים לבקר אותם או שאפילו אין להם ילדים שיביאו נכדים. אני ממש אשמח שגם איזה סבתא סבא וגם אני והילדים נאמץ האחד/ת את השני/ה".

 

יעקב היא פעילה חברתית מזה שש שנים ומסייעת למתקשים כלכלית להשיג תרומות הכרחיות למחייה. "הילדים שלי לא יודעים באמת מה זה סבא וסבתא והייתי רוצה שהם יחוו את מה שאני חוויתי כילדה", מסבירה יעקב את הסיבה לפניה יוצאת הדופן ברשת החברתית.

"מה זה ביקור של שעה? זה כלום", היא מוסיפה. "אמרתי לעצמי שבטוח יש מבוגרים שאין להם אף אחד. כשהייתי צעירה הייתי הולכת עם חברות שלי לסבתא שלהן, ברגע שהיינו באות היא היתה ישר נכנסת למטבח להכין לנו אוכל, לא היה אכפת לה, רק תשבו, רק כדי שהיה למי להכין ולמי לעשות. בעצם, כל היום היתה לבד".

יעקב עצמה גם באה מרקע קשה ואת רוב שנותיה כילדה העבירה במשפחות אומנה שונות. אביה נפטר לפני ארבע שנים לאחר מאבק במחלת הסרטן ועם אמה היא איננה בקשר. "אומנם הוא לא גידל אותי אך בשביל הילדים שלי הוא באמת היה סבא", מספרת עליו יעקב.

בנה הבכור בן 15 והקטנה בת 6. עד כה עדן קיבלה מספר פניות כלליות אך טרם נמצאו הסבתא/ סבא אותם היא ומשפחתה "יאמצו". מכירים קשיש/ה בודדים שזקוקים ליחס ותשומת לב החיים בעיר אשדוד? מוזמנים לפנות לעדן ואולי השידוך המתאים ימצא.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר