ברכות הפרלמנט לשנה טובה. צילום דודו בכר

“שנת ברירות, שנת שלום ושנה של טוב, טוב ואפילו טוב מאוד”

שאלה אחת בשבוע, והפעם: השנה החדשה כבר כאן. מה אתם מאחלים לעצמכם, למדינה ולעולם?

פורסם בתאריך: 3.10.19 22:23

     

מתי סלומון

"השנה החדשה כבר מעבר לענן הקרוב ומכאן מאחל לעצמי ולקרוביי, שנת בריאות איתנה, המשך הגשמה עצמית ופרנסה טובה. למדינת ישראל הקטנטנה, מאחל שנת שלום וביטחון ואמן ואמן אוייבנו, מבית וומסביב לגבולות שיושמדו עוד בטרם מחשבה אפילו להראש יד או נשק כלשהו כלפינו. לעולם אאחל מנהיגים טובים יותר ומפוקחים, מפוקסים ולא כאלו הזויים במקצת כמו היום. אאחל לכולנו שנת ברירות, שנת שלום ושנה של טוב, טוב ואפילו טוב מאוד בהכל. אמן ואמן".

מתי סלומון מישל ראש

"בכל חג ומועד אנו מברכים בראש ובראשונה את אבינו בשמיים שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. בחיים, שום דבר אינו מובן מאליו וזו זכות גדולה לנכוח ולחגוג את מועדי ישראל.
זכיתי, ועודני זוכה להיות בן לאמא היקרה לי בעולם עלי אדמות, מאור עיניי ונשמת חיי, ואני מאחל לאימי הורתי שתזכה לשנים רבות של בריאות איתנה, נחת רוח ושלוות הנפש ממני וממשפחתנו לעתיד ומאחל לה שיהיו נכדיה ונינה כשתילי זיתים סביב לשולחנה. בנוסף ברכה שלוחה לממשיכי דרכו של מופת הדור, אבינו מורנו ורוענו הקדוש הרב יורם אברג’ל זצוק”ל, הרב ישראל והרב חיים יוסף דוד, שיזכו לשנים רבות של הרבצת תורה ברבים, אהבת ישראל ושמירה על עם ישראל, ויאריך הקב”ה ימיהם בטוב ושנותיהם בנעימים. בטרם אסיים, ברצוני לברך איש יקר מפז, איש החסד, רו”ח שמעון אטיאס היקר מאוד לליבי בשנה טובה לו ולמשפחתו ולכל יוצאי חלציו. וכן שנה טובה גדושה בבריאות איתנה לשמעון לנקרי, אשר כולו ענוותנות ונתינה לאין שיעור ולכל משפחתו. אחרונים חביבים הם חיילי צבא הגנה לישראל העומדים על משמר ארצנו ביבשה, באוויר ובים שתהיה להם שנה טובה ובטוחה ויחזרו כולם לבתיהם בריאים ושלמים ומי ייתן והקב”ה יילחם להם והם יחרישון.
שנה טובה לכל עם ישראל השוהים בארץ ישראל השלמה ובגולה. אמן"!

מישל ראש. צילום פבל

הרשל’ה

"אני מאחל לעם ישראל שנה טובה מתוקה ופורייה. המון בריאות לכולם למשפחתי, קרובי, מכרי ולי ולמדינת ישראל אני מאחל שנה של שקט ושלווה ואת כל הטוב שבעולם ושכל אוייבנו יסתלקו ייעלמו. כך סוף סוף נזכה לשקט ורווחה ולעולם כולו אני מאחל שסוף סוף ייתעשתו ויבינו מי הוא באמת האוייב של כולם.. חג שמח ושנה של התחדשות".

הרשלה

שמוליק דואק

"את כל מה שאני מאחל ומייחל לעצמי, אני משתדל לקיים ולהשיג.

אני מאחל לעולם מכל הלב שיום אחד ימחקו ממנו כל הדתות ושיוסרו כל הגבולות בין כל המדינות! שבני האדם יהיו חופשיים לנוע ממקום למקום ולעבור ממדינה למדינה כאוות נפשם. שאנשים יתחילו לקדש חיי אדם במקום אדמה. שיפסיקו להאמין שיש נר קדוש, מים קדושים, אנשים קדושים או עיר קדושה. הגיע הזמן להתעורר מכל הבולשיט הזה. שיפסיקו עם האמונות הטפלות והמטופשות, ושהבורות תחלוף מן העולם, כי חיים של המון אנשים מתעכבים בגלל כל הקשקשת הזאת.

למדינה אני מאחל שתורכב ממשלה חדשה בקרוב, שמורכבת משני שרים חרדים, שני שרים ערבים, 2 שרים מהמגזר הדתי-ציוני, 2 שרים עולים, וכל שאר תפקידי השרים יחולקו בין כחול-לבן והליכוד.

ממשלה כזאת שמעבירה מסר של אחדות בעם, מסר שאומר שמדינת ישראל על כל אזרחיה וכל מגזריה, מתאחדת ומתלכדת, ולכולם יש ייצוג הולם, ויחד כולם משרתים את הציבור כולו, בלי אפליות ובלי החרמות.

העם הזה זקוק יותר מתמיד לאחדות ולהרמוניה, וברור שאופן ההצבעה בבחירות האחרונות מעיד בעיקר שזה מה שהבוחרים מבקשים.

יש פרשנים המכנים את תוצאות הבחירות כ”פלונטר”. אני מעדיף לראות את זה כהזדמנות גדולה וחשובה. השאלה רק מי יהיה זה שישכיל להוביל מהלך חשוב כזה. בטוח שזה יבטיח לו ניצחון סוחף בבחירות הבאות".

שמוליק דואק

אלעד גוזל

"שאלו פעם את הרבי מלובביץ' מדוע הוא מקפיד לברך את אלפי האנשים שעוברים על פניו בערב ראש השנה בברכה ‘שנה טובה ומתוקה‘ ולא מסתפק בלברך ‘שנה טובה‘ הרבי חייך וענה (עיבוד לשוני חופשי): למעשה הברכה שנה טובה היא מיותרת. הרי ברור שתהיה שנה טובה. לא יכול להיות אחרת. אין רע יורד מלמעלה. כל מה שקורה לאדם זה לטובה. תמיד. גם אם לא מבינים את זה. רק מה, לא תמיד הטוב הזה גלוי ומורגש. לפעמים הוא מובן רק אחרי שנים רבות. מנהג ישראל לברך איש את רעהו בברכת שנה טובה ומתוקה כדי שהשנה לא תהיה רק טובה (היא במילא תהיה טובה) אלא כדי שהיא תהיה גם מתוקה! מתיקות זה משהו שחווים בחושים.

מברך את כל בית ישראל שנזכה לשנה טובה ומתוקה שנה מלאה בשמחה ובאהבה שנה של אהבת ישראל אמתית שנה של גאולה פרטית וכללית שנה שנזכה לחזות בפני מלך המשיח ואסיים בברכת “תכלה שנה וקילוולתיה תחל שנה וברוכתיה” ושנזכה להחתם בספר החיים החותם באהבה רבה ורבנן אמרי אהבת עולם".

אלעד גוזל. צילום דור

רחל ביבי

"נתחיל מהמדינה, מאחלת שהבחירות האחרונות יהיו באמת האחרונות לארבע השנים הקרובות, מאחלת לממשלת אחדות למרות שאין לי מה להציע כתשבץ המלא והנכון, מאחלת שכל ממשלה שתקום תהיה צנועה יותר, פחות הצהרתית ופחות תקשורתית ויותר מעשית למען העם, גם אם מרגישה שאני חוזרת על המנטרה, זה רק כי היא נכונה, רווחה חמלתית וחברתית, בריאות עם מיטות בכמות מספקת וברפואה וסיעוד מתוגמלים היטיב כך שיתנו שירות למען הבריאות בפריפריה לפחות כמו במרכז אם לא יותר, מאחלת חינוך עם מגמת צימצום תלמידים בכיתות, עם מורים שהגיעו למערכת ללמד ואף להתפרנס בכבוד כך שלא יעזבו, מאחלת גננות ומטפלות שאהבתם לילדים הרכים תהיה מעל לכל ומאחלת שהטריו הזה, רווחה, בריאות וחינוך יזכו לשרים שיעוטו על התיקים החשובים הללו באהבה לאדם באשר הוא אדם. לעולם-שראשיו יהיו פחות עסוקים בצבע לשיער ובבלורית מתנפנפת, במאפרת צמודה ובמלבישה. שיהיו עסוקים בטובת העולם ושטובתם האישית והכלכלית תעסיק אותם הרבה פחות מטובת העם והעולם. שראשי העולם, ויש קבוצה שכזאת באיזה אי אי-שם, תכלול רק אנשים טובים, חמלתיים ואוהבים. לעצמי-שאמשיך להזדקן בריאה ושלמה כך שאראה את ילדיי ונכדיי, צומחים ופורחים ולאהוב אותם לעד. ולכולנו, ימים טובים והנאות קטנות כגדולות המעלות את כולנו מדרגה נוספת לעבר ההגשמה האישית. אמן".

רחל ביבי

יורם שובל

מָה נִרְצֶה בְּתָשָׁ”ף שֶׁיַּצְלִיחַ?
שֶׁאֶת אֵלֶּה נִזְכֶּה לְהַבְטִיחַ:

רַק יָמִים שֶׁל שְׁלוֹם
אַהֲבָה כְּמוֹ חֲלוֹם
בְּרִיאוּת לְלֹא מַחֲלוֹת
פַּרְנָסָה בְּלִי גְּבוּלוֹת
מֶמְשָׁלָה בְּלִי מֵסִית
אָז נָרִימָה כּוֹסִית !

וְהַכֹּל אַךְ בְּיוֹשֶׁר נַרְוִויחַ
וְהֵנָּה פַּעֲמֵי הַמָּשִׁיחַ

יורם שובל

חיים שושן

"מה אני יכול לאחל לעצמי בגילי בריאות ובריאות לפני הכל כך לכל תושבי אשדוד והמדינה אני מייחל למדינת היהודים לעצור לרגע לחשוב לקחת אוויר ולהתפטר מהקטב והשנאה שהשתרשו בקרבנו המאיימות על עצם קיומנו לצערי אני כואב מאוד לקרוא מחברים שלי גידופים ונאצות שמקומם לא בשיח הציבורי. מותר להחזיק ולהתווכח על דעות שונות הצטיינו תמיד על היותנו דמוקרטיה בריאה ופתוחה.

אני ממליץ שוב לעצור לרגע ולחשוב לפני שנגיע לשבר או לקרע מסוכן. שנה טובה לכל עם ישראל".

חיים שושן

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר