איזבל חיים. צילום: מקסים ממן

יוזמה של אישה אחת לקראת החג: "שמלה לכל לביאה"

איזבל חיים מאשדוד החליטה להוציא לדרך את "שמלה לכל לביאה". הרעיון: להשיג כסף שבעזרתו תוכל לקנות לנשים בקשיים בגד חדש לראש השנה

פורסם בתאריך: 20.9.19 09:19

     

 

לאיזבל חיים, תושבת אשדוד, יש יוזמה קהילתית שהיא מאוד רוצה להגשים לקראת ראש השנה: להצליח לרכוש לכמה שיותר נשים שגורלן לא שפר עליהן שמלה לחג.

חיים, בעצמה אם יחידנית לשתי בנות, בת 38, מתגוררת ברובע ב'. היא מורה לאנגלית במקצועה ובעבר הכירה את המצוקה מקרוב וחוותה אותה על בשרה.

זה שנים שהיא עוסקת בפעילות התנדבותית, מסייעת למשפחות שנתונות בקשיים להשיג מצרכים ולא אחת גם מבשלת בעצמה לאנשים שסובלים ממחסור.

"בכל פעם אני לוקחת על עצמי פרויקט חדש, זה ממלא אותי ועושה לי טוב", היא מספרת. "עד היום בעיקר התמקדתי בעזרה במזון, הפעם החלטתי שאני רוצה לפנק נשים לביאות, חד הוריות, עם שמלה לחג. קראתי ליוזמה הזו 'שמלה לכל לביאה'. יש עשר נשים שאני עוזרת להן ונמצאת איתן בקשר, לחלקן אני מכינה אוכל בסופי שבוע, ואני רוצה שיהיה להן בגד חדש לשנה החדשה. אם נצליח לאסוף מספיק כסף או שחנויות ייתנו כתף, אני אלך עם כל אימא, והיא תבחר לפי הטעם והסגנון שלה, שיהיה לה פינוק לחג".

"כאישה, כאימא, כחד הורית, כמי שחיה את המצוקה במשך שנים רבות, לא פעם פזלתי בתקופת החגים לעבר חלונות הראווה המפתים וההיצע שלהם לבגדי החג", היא מעידה. "כל כך רציתי שמלה חדשה, שמלה לבנה, שמלה חגיגית, אבל ידעתי שכל אגורה בחיי משועבדת לטובת אוכל לבנותיי, שכירות, חשבונות, תשלומי מסגרות ושאר נסיבות החיים. השנה במסגרת פרויקט 'שמלה לכל לביאה' ארצה לפנק כמה שיותר אימהות לביאות במצוקה (כלכלית, פיזית, נפשית) ולדאוג להן לבגד חדש".

כדי שזה יקרה איזבל זקוקה לתרומות, והיא גם מחפשת בעלי חנויות לבגדי נשים שיסכימו לסבסד או לתרום בגדי חג. "הזמן מועט והמלאכה מרובה, אבל אני מאמינה בלב שלם שנצליח לשמח לא מעט מאמות", היא קובעת נחרצות.

מי שיכול ומעוניין לתת יד מוזמן לפנות אליה לנייד 0532412993  או בפייסבוק Izabel Haim.

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר