חבר הכנסת עמיר פרץ ותומכים בחוג בית באשדוד. צילום: העבודה-גשר

עמיר פרץ באשדוד: ליכודניקים לשעבר הודיעו על תמיכה בעבודה

עשרות אנשי ליכוד לשעבר נפגשו אמש באשדוד ועברו לתמוך במפלגת העבודה גשר ובעמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס

פורסם בתאריך: 22.8.19 22:54

     

עשרות אנשי ליכוד לשעבר הגיעו אמש לבית משפחת ועקנין באשדוד למפגש עם יו"ר העבודה גשר, ח"כ עמיר פרץ ועם מס' 2 ברשימה, אורלי לוי אבקסיס.

את האירוע אירחו ג'ו ועקנין מאשדוד וצביקה אלון מנתיבות.

פרץ: "שמחתי להתארח אצל משפחת ועקנין באשדוד עם עשרות ליכודניקים לשעבר שרוצים שינוי. מדיניות הניתוק, הריחוק וההפקרה של הליכוד בראשות נתניהו ברורים לכל. מי שמחפש ביטחון חברתי יבוא אלינו. מי שמחפש תקווה יבוא אלינו. מי שמחפש אופק יבוא אלינו. אצלנו בני אדם לפני הכל".

חוג הבית. צילום: העבודה-גשר

חבר הכנסת לשעבר יורם מרציאנו, שיזם את האירוע, קרא לכל אנשי הליכוד, כולנו, ש"ס והימין החדש להצטרף: "מפלגת העבודה הופכת לבית פתוח לכל האזרחים בישראל. האמירה שלנו – בני אדם, לפני הכל, מתחילה להוכיח את עצמה".

השבוע פתחה מפלגת העבודה -גשר בקמפיין ייעודי למצביעי הליכוד תחת הכותרת: "זה לא אתם שעוזבים את הליכוד, הליכוד עזב אתכם".

חוג הבית. צילום: העבודה-גשר

אתר אינטרנט שהקימה המפלגה לנושא נועד לתת מענה לפניות המרובות שהגיעו למטה העבודה-גשר מחברי ליכוד ומפלגות אחרות שביקשו לקבל מידע על המפלגה ולהצטרף אליה. כמו כן, באפשרות המתלבטים שנרשמו לקבל טלפון אישי מעמיר פרץ או מאורלי לוי-אבקסיס. באתר אפשר למצוא סרטונים של פעילי הליכוד, ש"ס וכולנו לשעבר שמצהירים על עזיבתם את מפלגתם הקודמת והתייצבותם לצד מפלגת העבודה בבחירות הקרובות.

בין המצטרפים החדשים לעבודה, כך נמסר מהמפלגה: צביקה אלון, חבר מרכז ליכוד לשעבר מנתיבות שקורא לחבריו להצטרף אליו במפלגת העבודה-גשר; הרב פנחס אפריאט שעזב את ש"ס אחרי 25 שנה לטובת העבודה- גשר; יואל גטו, פעיל כולנו לשעבר שהודיע כי כל משפחתו, שעד כה היו מצביעי ימין-מרכז, תצביע הפעם לעבודה-גשר.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר