מצטיין, רס"ל יגאל קרנר. צילום: דובר צה"ל
מצטיין, רס"ל יגאל קרנר. צילום: דובר צה"ל

תותחים: יגאל וליטל מצטיינים

פורסם בתאריך: 26.5.19 18:59

     

השבוע התקיים טקס מצטייני מפקד אגד 215 בחיל התותחנים, אל"ם גיא מרקיזנו. בין המצטיינים נמצאים רס"ל יגאל קרנר וסמל ליטל פייסחוביץ' מאשדוד.

רס"ל קרנר, 26, הוא נגד הקשר בגדוד דרקון באגד. במסגרת תפקידו אחראי על הטיפול בכל הקשור בכלים של החיל וכלל הציוד של הגדוד.

הוא התגייס כטכנאי קשר אחרי קורס בבה"ד 7, הגיע לגדוד 55 כחייל סדיר, הפך לסמל מחלקה והחליט לחתום קבע. "אני מאוד מתחבר לתפקיד, אני אוהב את מה שאני עושה וגדלתי בגדוד הזה", הוא אומר.

יגאל קיבל בעבר הצטיינות מנשיא המדינה על פועלו במבצע צוק איתן, ״זה דורש להיות במצב קצת אחר, כל פעם שהייתי עם חיילים ניסיתי להרים אותם למעלה, להיות בשבילם ולסייע להם״, מספר ומוסיף כי על ההצטיינות ממפקד האגד נודע לו מהקשר"גית של הגדוד: "זה מאוד מרגש, לא ציפיתי לזה בכלל, זה מאוד נחמד לקבל הערכה שכזו".

גם סמל ליטל פייסחוביץ', המשרתת כנשקית באגד, מתגוררת באשדוד. היא למדה במקיף ח', הרחיבה באזרחות וגאוגרפיה.

מצטיינת, סמל ליטל פייסחוביץ'

מצטיינת, סמל ליטל פייסחוביץ'. צילום: דובר צה"ל

על חוויה מיוחדת שזכורה לה מהשירות מספרת: "בסיום הקורס שעברתי קיבלתי ציונים מהגבוהים בקורס, תמיד שאפתי להצליח כמה שיותר ולהגיע הכי גבוה שאני יכולה, זו הייתה תחושה מדהימה בעיניי כשהבנתי שהצלחתי".

על מסירותה ותפקודה יוצא הדופן קיבלה ליטל את הצטיינות מפקד אגד 215. כשנשאלה מדוע לדעתה קיבלה תעודת הצטיינות, השיבה: "אני משקיעה את כל כולי במשימות וחותרת למצוינות בכל מה שאני עושה".

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר