ח"כ מיכל שיר
ח"כ מיכל שיר

ח"כ שיר מציעה: כל הישובים בטווח של 45 ק"מ יוכרו כישובי ספר

פורסם בתאריך: 13.5.19 21:30

     

חברת הכנסת מיכל שיר (הליכוד), שלחה היום  מכתב ליו״ר ועדת הכספים, ח״כ משה גפני, בבקשה לקיים דיון דחוף בוועדה על מנת להגדיר את כל היישובים במרחק 45 ק״מ מרצועת עזה כ״יישובי ספר״ שתושביהם יהיו זכאים לפיצויים והקלות.

"לצערי", כתבה, "כבר זמן רב ביישובי עוטף עזה, כמו גם ביישובים במרחק 45 ק"מ מרצועת עזה, העורף הפך לחזית. במבצעים הביטחוניים האחרונים, היישובים שנמצאים במרחק 45 ק"מ מרצועת עזה, לרבות אשדוד, אשקלון ובאר-שבע, הפכו בפועל לחלק בלתי נפרד מעוטף עזה, הן בתדירות התקיפות, והן ברמת הנזק. אולם, היום היישובים בטווח 45 ק"מ מרצועת עזה, לרבות אשדוד, אשקלון ובאר-שבע, לא מוגדרים בחוק כ"יישובי ספר"/עוטף עזה, ולכן לא זכאים לאותם פיצויים והקלות, הניתנים ליישובים שכן מוגדרים כ"יישובי ספר"/עוטף עזה, בהתאם לחוק "מס רכוש וקרן פיצויים".

"אין שום סיבה", הוסיפה שיר, "שתושבי אשדוד, אשקלון ובאר-שבע, כמו גם שאר היישובים הנמצאים במרחק 45 ק"מ מרצועת עזה, לא יוכרו ע"י המדינה כ"יישובי ספר"\עוטף עזה. זו היא חובתנו כמחוקקים ונבחרי ציבור לקדם את ההחלטה הצודקת הזאת.

הדרך היחידה לתקן את העוול הזה, היא ע"י קיום הצבעה בוועדת הכספים, כפי שמוגדר בחוק "מס רכוש וקרן פיצויים". על כן, הנני מבקשת ממך לקיים בדחיפות הצבעה בנושא הנ"ל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר