מצטיין, סמ"ר ניסן מיכאלוב. צילום: דובר צה"ל
מצטיין, סמ"ר ניסן מיכאלוב. צילום: דובר צה"ל

חייל מצטיין: סמ"ר ניסן מיכאלוב מאשדוד

מיכאלוב, בן 21, משרת כלוחם בפלוגת הסיור של חטיבה 401 בשריון

פורסם בתאריך: 16.4.19 13:30

     

השבוע התקיים טקס מצטייני מפקד חטיבה 401 אל"ם דודו סונגו, לקראת יום העצמאות ה-71 של מדינת ישראל. בין המצטיינים נמצא סמל ראשון ניסן מיכאלוב מאשדוד.

הוא בן 21 ומשרת כלוחם בסיירת פלס"ר 401. ניסן רצה להגיע לחיל השריון לפני גיוסו, "הבנתי ששריון זו משפחה אחת גדולה וידעתי שזה המקום הכי טוב להגיע אליו", הוא מעיד.

כשנשאל מדוע הוא חושב שקיבל את ההצטיינות הגיב בצניעות: ״לכולם מגיע להיות מצטיינים, אני פשוט עושה מה שמוטל עליי בכיף וברוח טובה, גם אם לפעמים יש קצת לחץ במשימות אני מוכן לקחת את זה על עצמי".

חבריו ומפקדיו של ניסן מספרים עליו שהוא קודם כל חבר טוב אשר משמש דוגמא, תמיד נותן כל מה שהוא יכול, מלא ברוח חיובית ומרים את כולם. ״אני אוהב את המקום שאני משרת בו", הוא אומר, "פגשתי פה חברים ומשפחה לכל החיים, אני מרגיש שאני עושה משהו משמעותי כי אין חשוב יותר מההגנה על המדינה".

המפקד שלו, סגן מעיין נתיב: "הוא מצטיין כי הוא חייל ששואף תמיד לעשות הכל ברמה הכי גבוהה, תמיד עוזר ומגדיל ראש, יודע מה מצופה ממנו ומוביל את החברים שלו קדימה".

על העיר אשדוד מספר ניסן: "כל המשפחה שלי מאשדוד, זו עיר מדהימה, מתפתחת, אני הכי אוהב את הים, העיר היא משפחה ובית בשבילי".

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר