הזמרים שיר לוי, צליל אלבז ומאי קריטי הגיעו להרקיד את החברים. צילום פבל

סיכום שבועי ברכילות: אניה מתאווררת, ליזה גוזרת

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 5.4.19 16:13

     

תקופת החתונות כבר כאן. חנה גור מתחתנת ביום חמישי השבוע(!). רגע לפני הזמרת התארגנה לחינה שלה ושל בן לוי עם הידיד הקרוב מושיקו כנאפו שעזר להתאפר. הוא הוציא את הארסנל של הצבעים כדי שחנה תהיה הכלה הכי נוצצת בעיר. לא רק חינה, גם מסיבת רווקות הייתה.

צילום אריאל שלחון

חינה נוספת שתפסה את תשומת ליבינו הייתה החינה שיר וליאור שבה רואים את ליאן גלאם מדגימה את הפיגורה החטובה שלה שלא נותנת מנוחה לעיניים.

תגידו המון מזל טוב ליניב יוסף-ניה, שנישא לאהבת חייו הדר קוללי השבוע באולם האירועים "גני הצבי" יחד עם משפחתם האהובה והתומכת וכל חבריהם שהגיעו לחגוג איתם עד הבוקר ואנחנו כמובן הבאנו לכם תיעוד מקרוב.

צילום אבי אלפסי

באישון לילה איש הכדורגל והפעיל החברתי מני יאסו המריא לארצות הברית ונחת היישר בקליפורניה, שלשם הגיע בשביל לראות מקרוב כיצד עובדת אחת מתחנות המשטרה המפורסמות בעולם וחזר עם המון תובנות.

זהבית עמר וקרן שושן נהנו להן בהופעה של ישראל קטורזה, שהגיע לאשדוד במיוחד כדי לפנק את צוות עובדי ההוראה. מגיע להן משהו חזרה על ההשקעה שלהן.

אחרי טיול ארוך בתיאלנד, קבלו תמונה של אורלי אלפסי עם המזוודות בדרך חזרה לארץ ישראל, או יותר נכון — הביתה.

אפיק אלימלך לובשת את הבגדים הכי נוצצים לאירוע חינה של אחיה נתן, שבעוד שבוע ישים את הטבעת על האצבע של בת-אל גואטה באולמי ״חצר המלכה״. שווה להגיע, כי הולך להיות מטורף.

אחרי סרט טוב ביס פלאנט אניה ליאחובסקי קופצת לדרינק בפטריק׳ס פאב ליהנות מאווירה של הסופ״ש מחוץ לעיר. כי אין יותר טוב מסרט ומשקה ביד.


יום מעשים טובים הביא מאות מתנדבים לצאת ולתת מזמנם לקהילה. גם הזמרים שיר לוי, צליל אלבז האשדודית ומאי קריטי הגיעו ל״רשת צמיחה״ כדי להרקיד את החברים. גם עובדי העירייה אוסנת רביבו, אלי אפריאט, אריק ז׳ורנו ומנהל רובע תעשייה אפרים בנו הגיעו להתנדב.

צילום פבל

יואב גרוס, ממפיקי הסדרה ״נחמה״, הגיע ביום ראשון לחנות החליפות "פיגאל" ורכש חליפה מהקולקציה החדשה לכבוד פסטיבל קאן שיתקיים בצרפת.

צילום אביתר דהרי

ליזה דובנין מסיימת את תפקידה בצה”ל ואחרי ארבע שנים כבודקת תחמושת. עכשיו היא מוכנה לצאת ולבדוק מקרוב את האזרחות. המון הצלחה!

לקראת יום המעשים הטובים נאור בן-נון רתם את החברה שלו "קינג-גארדן" לטובת הוסטל ושיפץ את כל הגינה יחד עם סטודנטים מסמי שמעון שהתנדבו לעזור בפרויקט.

שילה טרייטל, מבעלי פאב הג’ק המוכר והאהוב, לקח הפסקה קצרה מחיי הלילה והמריא יחד עם חבריו לחופשת סקי מהנה במיוחד בהרים המושלגים שבאיטליה. רגע אחרי שהוא עלה על מדי הסקי הוא לא שכח לדפוק גיחה לוונציה המהממת.

אילנה אוחנה לקחה את בתה הקטנה גאיה לשתות קפה אצל האחד והיחיד, יקיר המדור רוז’ה חטב שהיה מחופש כמובן לקצין במארינס. הן לא ויתרו על תמונה משותפת איתו רגע לפני שהחלו בארוחת הבוקר.

בר ישן, צוות חדש. לאחר פעילות ארוכה, הצוות בבר פיגל עבר שינוי, וכדי לגבש אותם יודן ודניאל ארגנו ערב גיבוש, תכניות חדשות והרבה צחוקים.

כשמעצב השיער יוסי אוחיון רוצה לאחל מזל טוב לעמיתו למקצוע גולן אלקיים אבל לא מוצא תמונה לפוסט, הוא חוזר אחורה, ממש אחורה, כל כך אחורה שאפילו הוא עצמו לא יודע איפה התמונה צולמה. אבל לפחות יש תיעוד לחברות החמה הזאת.

קבלו את הזוג המתוק יוני יחיאל ושיר כהן רגע לפני שנכנסו מתחת לחופה באולמי "גני כנען" לעיני כל יקיריהם. המדור מאחל לשניים נישואים ארוכים, מאושרים ומלאים באהבה ונתינה אחד כלפי השנייה. מזל טוב!

גם האיש שעושה לכם שמח בכל שבוע, הדי—ג'יי המוכשר עמית מכלוף, נישא השבוע לבת זוגו ירין באולמי "דוריה" המפוארים, וחבריו דאגו שהפעם יעשו להם שמח מכל הלב. המדור מאחל לשניים נישואים יפים, לפחות כמוהם.

צילום טל צלמים

בשבוע שעבר הבטחנו לספק לכם תמונה מקרוב של רחל אשכנזי המהממת בטיול שלה לאמסטרדם, בירת הולנד. אחרי שהספיקה לאכול מהצ’יפס המפורסם היא המשיכה לסבב ברחבי העיר ולא חזרה ארצה בידיים ריקות.

גם אביחי אזולאי, שהמריא לתאילנד, לא חיכה יותר מדי ואיך שנחת כבר הרגיש בבית. אזולאי דואג לתעד הכול לחשבון האינסטגרם ונהנה מאוד מהשמש, הים והאווירה שרק תאילנד יכולה לספק.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר