עומר חזן מתגייס, בבקו"ם עם החברה ליהי פרויד. צילום אור גפן

הרכלנים

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 22.2.19 11:11

     

השחקן עומר חזן עלה על מדים: ביום חמישי הגיע כוכב הנוער מאשדוד ללשכת הגיוס בתל השומר מלווה בהוריו, אורלי ואשר, בני משפחה וחברים וכמובן בת הזוג ליהי פרויד, והצטרף רשמית לצבא הגנה לישראל. הוא צפוי לשרת בתיאטרון צה״ל אחרי טירונות במחנה 80.

צילום אור גפן

ביום שמש יפה, ובמיוחד כשזמדובר ביום אהבה, גברת כושר שונטל גפני זרמה לכמה תמונות וקבלו את התוצאה. ולפי שונטל, אתם צריכים להאמין תמיד שמשהו מיוחד עומד לקרות, אז תנו לזה יד.

צילום פבל

ביום הוולנטיינ’ס דיי שנערך בשבוע האחרון היה סייל ענק של שמלות ערב מבית היוצר של המעצבת המוכשרת טל מדינה. הגיעו אליו יותר מ—250 בנות מאשדוד והסביבה לרכוש שמלת ערב לקראת הנשפים והאירועים הקרובים ויצאו מאוד מרוצות.

אחרי שהשיר שלו "הכל יהיה" נכנס לפלייליסט של גלגל”צ, לירון עטיה, סולן "הפיל הכחול", עובד על קליפ חדש ומחפש זוג תאומים זהים. אז אם אתם עונים לקטגוריה ונשמע לכם מגניב, אז זו ההזדמנות שלכם.

ברנדה אזרצקי מגשימה חלום ילדות וטסה עד פלורידה כדי לחבוש אוזני מיקי מאוס ולעשות טיול בארמון הגדול בדיסני וורלד עם שאר חברי המיקי מאוס.

אם בהגשמת חלומות, אז ליטל גלם מגשימה חלום קצת אחר, יותר ספורטיבי, וטסה למדריד כדי ליהנות בלייב ממשחק הכדורגל של האלופה ריאל.

רגע לפני יום הולדתו ה-40 והתמודדותו במגרש הפוליטי של הגדולים, יוסי כהן ואשתו האהובה ליז ארזו מזוודות והמריאו לחופשה מפנקת בתאילנד היפה והפסטורלית, כי חייבים להירגע לפני הטירוף האמיתי.

ואם כבר בטיולים, אז טיול אחרי צבא קצת התעכב. אבל המאפרת הדס כהן לא מוותרת וטסה למקסיקו החמה כדי ליהנות מהים, מהחוף ואולי אפילו ללמוד גלישה.

הזוג ויקי וראומה גולן החליטו לחגוג את יום האהבה בצורה אחרת וטסו לרומא לחופשה רומנטית ואפילו תיעדו את עצמם על גשר קארל המשקיף על העיר.

כבר המון שנים שקורל מוניס שלנו מתנדבת במגן דוד אדום עם המון אהבה ומסירות, והשבוע היא סיימה קורס סמב”ציות בשביל שתוכל לטפל בכם כמו שצריך בעת הצורך.

גם אמיר פרץ ניצל את יום האהבה בשביל למסד את אהבתו העזה לבת זוגו חן כיאט. פרץ קישט את התצפית בטיילת אשקלון שסמוכה לזיארה ובשקיעת החמה כרע ברך ושלף את הטבעת. אחרי הצעה כזו רומנטית חן לא חשבה לרגע.

מאור חנונה ודודי חובשי מכינים לכם שניצלים על בסיס יומי, ודווקא כשהשותף השלישי תמיר בן-שימול יצא לסידורים, קפץ ליאור נרקיס לטעום מהשניצל שלהם.

לכבוד יום האהבה אלמוג דאבוש שלנו לא התקמצן והזמין את בת זוגו בר אביטל לחגוג איתו את היום המיוחד בהופעה של האחד והיחיד עומר אדם בהיכל מנורה מבטחים, ואחרי ההופעה הלכו בני הזוג לאכול ארוחה מפנקת במסעדת “רק בשר” בראשון לציון.

גם המעצב מיכאל אוחיון לקח את הוולנטיינס דיי צעד קדימה — או יותר נכון צפונה לכיוון הרי החרמון — ויחד עם אשתו גליה נהנו השניים מיום רומנטי.

בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM שנערכה בגני התערוכה נפגש שר התיירות יריב לוין עם מר יהודה יפרח, הבעלים של קבוצת “שבט אחים” שמקימה בימים אלה את Dream-Island, ריזורט חדש ויוקרתי במקום חמי יואב, בהשקעה של כ-150 מיליון שקלים. לפי השמועות, מדובר בפרויקט שטרם נראה באזורנו.

לפני כשבועיים נערך מפגש פסגה מעניין במשחקה של אליצור איתו אשקלון בהיכל הספורט. הכדורסלן אוהד איתן פגש את מאמן הכושר ובעל הסטודיו לכושר איציק כהן. בעבר היו השניים בצד השני של האולם על הפרקט כששיתפו פעולה במדי אליצור אשקלון.

סתיו כהן היפה ארזה מזוודות והמריאה היישר לברזיל כדי ליהנות מעוד שעות שמש. כמו שאתם רואים, היא לא חיכתה הרבה והתאימה את הלוק שלה ללוק המקומי. אנחנו בהחלט היינו מאמצים את זה להמשך.

צילום פבל

ביום שני האחרון בית ספר לברמנים ״ברמאסטר״ התארח בפאב נאפופו לקורס מיקסולוגיה וקוקטיילים. לאחר שהתלמידים למדו קצת על עירבוב משקאות לכדי קוקטיילים מושלמים, כל אחד בתורו עלה לתרגול חי. תהיו בטוחים שאם תזכו לשירות מאחד הברמנים העתידיים לא תתאכזבו.

צילום פבל

בארכיון התמונות נמצאה תמונה של אחת המועמדות המובילות בתכנית הריאליטי החדשה "2025" — הודיה כהן. הודיה, שהחלה את קריירת הדוגמנות, הצטלמה אצל פבל הצלם בסטודיו עם איפור מושלם של טיטי מבורך. המדור מאחל המון הצלחה למתומדדת.

ביום רביעי האחרון שני כוכבים גדולים בתחום הצעירים של אשדוד חן בוקר ושי אמר צעדו יחדיו אל מתחת לחופה באולמי ״חצר המלכה״. את הזוג הצעיר באו לכבד משפחה, חברים והרבה מצעירי אשדוד. גם ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי ורעייתו, ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו ומוטי מלכא המלווה ברעייתו הגיעו לחגוג בשמחה לצלילי להקת ״מלבי טרופיקל״. המון מזל טוב לזוג הצעיר!

חן ושי עמר צילום שי אשכנזי

חבר המועצה מאיר אברג׳יל היה אחראי בחלקו האשדודי לניצחונו של ח״כ איציק שמולי בפריימריז. המון הצלחה בהמשך הדרך.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר