מזל טוב סבתא וסבא, ענתי ושמעון אלקבץ, עם הנכד
מזל טוב סבתא וסבא, ענתי ושמעון אלקבץ, עם הנכד

מזל טוב המפקד, יומולדת שמח שיראל

כל הרכילויות הלוהטות והסיפורים החמים של השבוע

פורסם בתאריך: 15.2.19 11:11

     

אביטל נהון חוגגת יום הולדת בזמן שהיא לובשת ירוק וסוגרת בבסיס, ואביה אשר נהון מפתיע אותה עם קינוח. המון מזל טוב!

איילת שוסקין התלבשה כמו נמרה כי לפי השמועות שהגיעו למדור היא הולכת לטרוף את ראשון לציון. כל הפרטים בקרוב.

מרסל, הדמות שמגלם השחקן אריק משעלי ב"שנות ה-"80, הגיע ביום חמישי לחנות אופנה ״פיגאל״ והתחדש ישר בשתי חליפות יוקרה ואפילו השקיע במעיל.

צילום דנה גרושקו

חיים בנישו עולה לסט משותף עם הדי—ג׳יי עמית זגורי כדי לחמם מנועים לכבוד המסיבות של ימי שישי שעומדות לחזור. אז תפסיקו לחפש מקום לקבלת שבת, "שלומפר" זה המקום הכי חם בעיר.

בנישו.צילום: חנבו תקשורת

תגידו מזל טוב לענתי, פסיכותרפסטית, ושמעון, מפקד גלי צה״ל, למשפחת אלקבץ שהפכו ביום שישי האחרון לסבתא וסבא. תינוק חמוד נולד להורים המאושרים גיא ואנסטסיה. ברכות לכולם, גם לסבתא מצד האימא, אירינה ממונוב.

אחרי 30 שנה ארוכות ומלאות בחוויות, מנהל מחלקת מינהל ומשק בחברת החשמל פיני שוורץ עזב את התפקיד כדי לעסוק בעשייה ציבורית ולהפוך לראש הלשכה של ראש העיר תומר גלאם. שוורץ הגיע השבוע לחברת חשמל, ושם נערך לו טקס פרידה מרגש יחד עם כל החברים שמזמן הפכו למשפחה.

צמד הדי—ג’יים הכי אהובים באשקלון תום אלוש ועמית מכלוף יצאו יחד עם יניב גרמן ושאר החברים לסופיה שבבולגריה, ושם חגגו עם חבר קרוב את הפרידה מחיי הרווקות והכניסה בקרוב לחיי הנישואין. שיהיה במזל טוב!

מי שהעדיף לטייל בחו”ל אך בלי להמריא מהקרקע הוא אליק רטושני, שיצא עם בת זוגו לבלות בטאבה שבסיני. השניים יצאו לטיול גמלים ונהנו ממזג האוויר הקיצי והנוח באזור ובהחלט המליצו לקוראי המדור על היעד האקזוטי.

חבר המועצה מאיר אברז’ל לוקח פסק אחרי תקופת בחירות וקופץ לוונציה כדי ליהנות מכוס קפה איכותית ונוף מרהיב. איך שחזר מיד הגיע לקלחת הבחירות המקדימות במפלגת העבודה.

קרן רייץ מנצלת את השבת החורפית ליום שופינג עם אימה. ואל תדאגו, היא לא יצאה בידיים ריקות.

שגית בן-דוד לובשת שמלת כסף מנצנצת במיוחד לכבוד אירוע משפחתי שהיא הוזמנה. לא אספר יותר מדי, אבל מה שחשוב ששגית לא נחה לרגע ועשתה כיף חיים.

בשבוע שעבר סיפרנו לכם שקלי דבש השתחררה בשעה טובה מצה”ל, ומתברר שהבחורה המהממת לא חיכתה יותר מדי, ארזה מזוודה והמריאה ללונדון כדי לפתוח את חגיגות השחרור שלה בצורה הכי טובה. והלוק? הכי שיק.

אם עסקינן בענייני שחרורים מהצבא, עדן גלאם היפה הגיעה השבוע לתל אביב בפעם האחרונה כחיילת בצבא ההגנה לישראל, הזדכתה על הקיטבג וגזרה את החוגר. וכמו שאתם רואים, גם קרן שמש קטנה שלחה לה את ברכתה. בהצלחה באזרחות!

שבוע הכפילים אמנם חלף אבל התמונה של עופר אברה מאילת במהלך סוף השבוע בוודאי תזכיר לכם את הפרסומת האלמותית לדאורדורנט "אולד ספייס". אברה הגיע לאילת יחד עם קבוצתו, אך בשל פציעה נאלץ לראות אותם מהיציע. בכל זאת הוא לא שכח לנצל את הרגע וליהנות ממה שיש.

במשך שלושה חודשים ארוכים המעצבת ריקי דלאל וזוכת האירווזיון נטע ברזילי שיתפו פעולה כדי ליצור לברזילי את התלבושת המושלמת להופעה שלה בקדם האירווזיון באנגליה, שלשם גם לדלאל יש קשר מיוחד, והרי התוצאה לפניכם.

צילום איתי בצלאל

סוכן העל שי אביטל ממשיך לבלות עם החברים המפורסמים מעבר לים. והשבוע הוא נצפה בקרבת הזמר ושובר הלבבות מאלומה. עושה רושם שמאלומה, שבימים אלו מצטלם לפרסומת עם נטע אלחמיסטר, נהנה במיוחד בחברת השניים, והאמת? בצדק.

יוצאת העונה השלישית של תכנית הריאליטי "דה ווייס" לירון אברג’ל ממשיכה לחרוש בימים אלו את ארצות הברית. והשבוע היא הגיעה לבלות קצת בניו יורק. לכבוד הביקור היא לא שכחה להתאים את הלוק לעיר הכי מדהימה בעולם, אחרי אשקלון כמובן.

מאמן הכושר איציק כהן סיפק לנו הצצה השבוע לדרך שבה הוא מקפיד בין האימונים גם לשמור על הגזרה בסטודיו שלו בשכונת הסיטי. אז אם אתם רוצים להיות מוכנים לקיץ, המדור ממליץ לבקר במקום ולהכין תכנית אימונים בהקדם.

ביום חמישי הופיעו רועי לביא ושחר נהרי, חצי מ״התבלינים״, בבר "ליגל" ואחרי ההופעה הצטלמו עם שרון פינטו, לקוח ותיק של הבר.

בר ״שלומפר״ עושה מהלך חדש למקום בילוי לילי, אבל מיום שלישי הוא ייפתח בשעה 12:00 בצהריים לחיבוקים. מי שרוצה עטיפה של טוב, כמו שחיים מסביר על חיבוק, יכול לבוא ולקבל חיבוק מוזיקלי, קולינרי, ואפילו חיוך, מוזמן לקפוץ. יש אוכל טוב!

צילום פבל

יערה ארפי סיימה לימודים בעיצוב נעליים בבית ספר ״גילדה״, היחיד בארץ המתמחה בעיצוב נעליים. בגלל החיבור של יערה לנעליים, מגיל צעיר חלמה להיכנס לתחום. היא בחרה ללכת בעקב אהבת חייה ולאוסיף עוד עיצוב או שניים בתחום הנעלה.

צילום צחי מוסא

שיראל סיזגן חוגגת יום הולדת 18 ומראה לכולם את הקישוט המיוחד בחדרה. נאחל המון מזל והמון חיוכים בתמונות.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר