ארי זקין (20), עלה לארץ מקונטיקט והתגייס לגדס״ר נח״ל, שם הוא משרת יחד עם חברו לגרעין, יונתן לוין (24), אשר עלה לארץ מניו יורק. ליאורה קאהן (20), עלתה לארץ מניו ג׳רזי, והתגייסה להיות מדריכת שריון. נתנאל רבקין (20), עלה לארץ מסן פרנסיסקו, והתגייס להנדסה קרבית. צילום דוצ

חיילי גרעין קבוצת יבנה לקחו חלק באירוע מיוחד לחיילים הבודדים

אמש התקיים יום סידורים שנתי לחיילים הבודדים שארגנו ענף ת"ש יחד עם ארגון "נפש בנפש" וFIDF

פורסם בתאריך: 25.1.19 13:46

     

ביום לקחו חלק כ-1,600 החיילים הבודדים בצה"ל, אשר בין היתר צריכים להסדיר את מעמדם כבודדים אל מול משרדי הממשלה, עיריות וכו'.
מטרתו של היום לסייע בצורה מירבית ומהירה ביותר לכל חייל.
ביום ניתן מענה על מנת לעזור להם בהמשך שירותם בצה"ל ולקראת שחרורם.
רע"ן ת"ש ביצוע, סא"ל לימור מזרחי אומרת כי "יום זה הינו נועד בכדי לסייע לחיילים בצורה הטובה ביותר, מתוך מחשבה לעזור כמה שיותר לאותם חיילים."
בין החיילים שהגיעו היום לקחת חלק באירוע, היו גם ארבעה חיילים מגרעין צבר אשר מתגורר בקבוצת יבנה – ארי, יונתן, ליאורה, ונתנאל.
ארבעתם עלו יחד לארץ ב2017 במסגרת תוכנית מח"ל (מתנדבי חוץ לארץ), והם גרים יחד בקיבוץ קבוצת יבנה. הקיבוץ מספק להם מגורים, חיי גרעין וקהילה משותפת.
ארי זקין (20), עלה לארץ מקונטיקט והתגייס לגדס״ר נח״ל, שם הוא משרת יחד עם חברו לגרעין, יונתן לוין (24), אשר עלה לארץ מניו יורק.
ליאורה קאהן (20), עלתה לארץ מניו ג׳רזי, והתגייסה להיות מדריכת שריון.
נתנאל רבקין (20), עלה לארץ מסן פרנסיסקו, והתגייס להנדסה קרבית.
על בחירתם לעלות ארצה, על יום הסידורים ועל השירות בצה"ל באופן כללי, הם מספרים: ״העליה והשירות בצה"ל זה החלום הציוני של המשפחות שלנו לאורך דורות. האירוע היום נותן הרגשה שדואגים לנו, ושלמדינה באמת אכפת מאתנו. זה ממש לא מובן לנו מאליו שהצבא דואג ככה לחיילים ממדינות אחרות, אנחנו מעריכים את זה מאוד״.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר