מה עושה צליל אלבז ביפו?
מה עושה צליל אלבז ביפו?

חיים פותח מקום חדש וסתיו מושלגת

פבל טולצ'ינסקי ושגיא הרשקו

פורסם בתאריך: 18.1.19 11:11

     

עשרות אלפים השתתפו בהילולת הבבא סאלי השנתית בנתיבות. לצד רבנים גדולים נצפו סביב שולחן הכבוד על הבמה בין השאר שר הפנים אריה דרעי, מנכ”ל הרשות לפיתוח הנגב משה מור יוסף, שהגוף שבראשו הוא עומד תומך באירוע, וגם חבר הכנסת ינון אזולאי. שני האחרונים הם תושבי אשדוד כמובן וחברים טובים.

מימין ח"כ ינון אזולאי ומשה מור יוסף. צילום יעקב כהן

אור יוסף עושה טיול בקליפורניה ודואגת לעדכן את הפייסבוק על בסיס יומי. אז אל תתקמצנו על לעשות לייק לתמונה.

הכדורגלן מאי מזל ניצל את ההפוגה הקלה על מנת להמריא לחופשה קצרה אך מפנקת בברצלונה שבספרד, וכמובן לא ויתר על צפייה באליל שלו ליאונל מסי ועודד אותו בהתלהבות מן היציע.

גם מוטי שכן טוב המריא לברצלונה יחד עם אשתו האהובה, ואחרי שטיילו בכל רחבי העיר המהממת הם הגיעו למוזיאון של קבוצת הכדורגל ואף צפו במשחק של האימפריה בכחול-סגול.

אלמוג נעים לא מבזבזת שמש קיצית בסופ"ש ויוצאת לקרוע את הארץ בטיולים.

אניה ליאחובסקי לא מפסיקה בחגיגות, והפעם יום הולדת לחברה בפאב פטריק’ס בראשון לציון.

שירן ומישל ביטון לקחו קצת זמן לעצמם וטסו לחופשה חלומית בתאילנד, ושם הם בתמונה עם מסגרת מתאימה. 

מזל טוב לזוג מעיין ואורי קריספין לרגל התוספת החדשה למשפחה. מזל טוב להורים המאושרים! 

מעין ואורי קריספין עם הנסיכה ארבל. צילום אסותא אשדוד

ערב אחד שצליל אלבז לא שרה על הבמה היא מנצלת לארוחה ביפו העתיקה.

קלי דבש ניצלה את סוף השבוע שטוף השמש שהיה כאן בישראל וירדה לבירת התיירות של ישראל, אילת, ושם כרגיל היא הצליחה למשוך את רוב תשומת הלב והמבטים מכל הסובבים אותה וגם לכם ברור למה.

גל ביטון חגגה השבוע יום הולדת, ואחרי חגיגות עד אור הבוקר במהלך סוף השבוע היא החליטה לקנח בטיול משותף עם בן הזוג פול קולסניק אל פסגת הר החרמון המושלג והיפה. כי אין כמו רומנטיקה בשלג.

בתאל נחמני מתגעגעת לקיץ ובכל זאת ניצלת את הסופ”ש החמים בחגיגות יום הולדתה עם טיולים בטבע.

משה בן-זקן מאשדוד היה ממארגני הלאומיאדה (לשעבר: הליכודיאדה), אירוע שבו השתתפו אלפי אנשים בקלאב-הוטל אילת זו השנה הרביעית ברציפות. קבלו את משה בתמונה עם שני חבריו לארגון ניר בן-סימון ומושיקו פסל.

גם קטיה מורדוב ויעקב וילנסקי החליטו ליהנות מהשלג, אבל עשו זאת דווקא בבירת גרמניה ברלין. השניים ניצלו את ההפוגה מהלימודים והמריאו לחופשה מפנקת כי הם יודעים שסגולה לעבור את מועד א’ בהצלחה זה טיסה על חשבון מועד ב’.

תגידו מזל טוב לשרון דאבוש שעברה השבוע טסט וקיבלה את רישיון הנהיגה שלה. דאבוש היפה החליטה לחגוג את האירוע המכונן במסע שופינג במהלך השבת האחרונה, ואנחנו השגנו לכם תמונה בזמן אמת.

חיים בנישו, אחד השותפים של הפאב שולמרפר, שיתף שבקרוב תיפתח מסעדה חדשה ושם מחפשים עובדים. שווה בדיקה.

עוד בחור יום הולדת השבוע היה מאמן הכדורגל עומרי כהן, שחגג יחד עם החברים הטובים בפאב הפטריקס ואיתם הרים צ’ייסר לחיי יום הולדתו ולקראת שנה פורייה ומוצלחת. עד 120!

אחרי שחגג את יום הולדתו, עומרי כהן נסע דרומה כל הדרך לציון הילולת הבבא סאלי זיע”א בנתיבות, ושם התפלל על קברו ואף זכה לברכה מהמקובל הרב בניהו שמואלי שייבדל לחיים ארוכים. האם התפילות יתגשמו?

יובל מוזס, בעלה של המעצבת הנחשבת טל מדינה, החליט לפנק את אשתו האהובה לכבוד השנה האזרחית החדשה וסר מיד לסניף טויוטה בעיר אשדוד וחזר מרוצה עם רכב חדש, שהתקבל בשמחה.

סתיו לוגסי עושה את החופש שלה הפוך, עם הר שלג ומועיל חם. קבלו תמונה מושלגת במיוחד.

הדוגמנית הבינלאומית שביט ויזל, שנולדה באשקלון, החליטה השבוע לשנות את הפריזורה המוכרת ונפרדה מהבלונד. את הצבע הזהוב היא שינתה לצבע כסף מדליק, אך לצערנו השבוע תצטרכו להסתפק רק בדמיונכם.

דור שאלתיאל היפה מגן יבנה לא פחדה מהקור העז בירושלים ויצאה לעודד את קבוצתה האהבה בית”ר ירושלים על אף החשש לחטוף שפעת. לצערה, היא לא קיבלה תמורה מלאה מהמשחק, אבל יצאה מחויכת.

קרן רייץ’ ממשיכה לעבוד על חיטוב הגוף ומראה לכולם איך להכניס קצת צבע לחופי אשדוד.

זה הזמן לפוסט של קארין אלימלך שמרגש גולשים עם האופטימיות שלה. שווה קריאה.

 המאפרת שיר לייבוביץ' חוגגת יום הולדת עם תמונה מגניבה. המון מזל טוב! 

תגידו המון מזל טוב לרועי שוב והודיה קראבסי שהתארסו השבוע. השניים, שמטפחים מערכת זוגית מלבלבת, מיסדו את היחסים לאחר שרועי כרע ברך ברחבת הכותל המערבי, והודיה לא יכלה לדבר מרוב אושר.

תכירו את אורנה רחמים מאשקלון, בת 52 וסבתא לחמישה נכדים מתוקים, שמתמודדת על תואר הסבתא של המדינה בהפקה מיוחדת של הצלם אורי קריספין. רחמים, בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול מערכות, קיבלה השבוע ברכות מכל הצמרת האשקלונית, ובה: תומר גלאם, אלי אלעזרא ורוז’ה חטב. אנחנו מחזיקים לה אצבעות.

צילום אורי קריספין

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר