השלישיה הראשונה באסותא אשדוד

שלישיה, 2 בנים ובת נולדו למורן ועופר טיקולסקי מקריית מלאכי. מדובר באירוע מרגש גם למחלקת היולדות בבית החולים אסותא באשדוד, שנפתחה ב – 16/10/17 וזו לידת השלישיה הראשונה.

פורסם בתאריך: 16.9.18 13:50

     

שלישיה, 2 בנים ובת נולדו למורן ועופר טיקולסקי מקריית מלאכי.
מדובר באירוע מרגש גם למחלקת היולדות בבית החולים אסותא באשדוד, שנפתחה ב – 16/10/17 וזו לידת השלישיה הראשונה.
הלידה התרחשה
ב -8/9/18 כשהראשון נולד בשעה 23:47, והשלישי בשעה 23:49. בבית 3 ילדים נוספים.
"תאריך הניתוח הקיסרי נקבע ל – 13/9 אך החלו צירים" מספרת מורן "ותוך זמן קצר נכנסתי לניתוח". "הלידה הייתה חוויה מדהימה, בניתוח שמו לי את הפסקול של גריז, כפי שביקשתי והתרגשתי עם כל בכי ששמעתי. אני רוצה להודות לכל צוות בית החולים אסותא אשדוד על הטיפול היסודי והמקצועי שקיבלתי. הרגשתי שהצוות מתרגש יחד איתי ומלווה אותי כמו משפחה בכל המחלקות השונות,  שעברנו, החל מהאשפוז במחלקת הריון בסיכון בו שהינו כחודש לפני הלידה, בחדרי הלידה וכלה בפגייה".
״אני חייבת עוד לומר״, מוסיפה מורן, ״שלאורך כל השהות בבית החולים הרגשתי כאילו אנחנו בבית מלון. האוכל, העיצוב, התנאים ואפילו בית הכנסת, לא מאפיינים אף בית חולים אחר, פשוט תחושה של בית מלון״.

ד״ר אורטל נאמן, מנהלת מחלקת הריון בסיכון, ״הריון שלישיה הוא הריון מורכב, ולכן מורן הייתה במעקב אצלנו משבוע צעיר. השתדלנו שתהיה במעקב בבית, עד שחשנו שהדבר הנכון עבורה הוא אשפוז במחלקה להמשך מעקב עד ללידה. זו לידה מאוד מרגשת. אני מאחלת למורן ועופר מזל טוב, הרבה הצלחה והנאה מגידול הילדים״.

פרופ' מוטי פנסקי, מנהל מערך גינקולוגיה ומיילדות, אסותא אשדוד מסכם, "זו התרגשות גדולה עבורנו לידת שלישיה, היום הדבר כבר לא שכיח. הריון שלישיה הוא הריון בסיכון שדורש מאמצים רבים בכדי למנוע לידה מוקדמת. אנחנו שמחים שמורן הגיעה לשבוע מתקדם, במשקלים יפים ושהכל נגמר בצורה הטובה ביותר. מאחלים לזוג המאושר מזל טוב והרבה אושר".

בבית החולים אסותא אשדוד. נולדו עד כה כ-4600 תינוקות, מתוכם כ -60 זוגות תאומים ושלישיה ראשונה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר