צילום: פבל

“שהאסימונים ייפלו לנו ושנדע להיות, פשוט להיות"

שאלה אחת בשבוע, והפעם: ראש השנה בפתח. מה אתם מאחלים לעצמכם ולסביבתכם לשנה החדשה?

פורסם בתאריך: 7.9.18 15:11

     

רחל ביבי

“שנה חדשה בפתח, זמן סליחות, זמן משאלות, זמן חשבון נפש, או הפוך? כך או כך, מאחלת לסביבה ולי שזו תהיה שנה מוארת ומבורכת, שאכן נבין שאין טעויות בחיים והכול מדוד ומדויק לנו ועבורנו; שהמסע הזה של החיים על כל תחנותיו פעם עוצר לידינו ומשפיע עלינו מטובו ופעם מדלג עלינו, כי ככה זה; שאלו הם החיים ואל לנו להתווכח איתם; שתפקידינו בכוח הוא להיות הכי טובים שאפשר, להפיק, לביים, לתסרט ולשחק את חיינו. אלו הקלפים שקיבלנו, ובואו נעשה את הטוב ביותר שאפשר.

מאחלת שהאסימונים ייפלו לנו ושנדע להיות, פשוט להיות, להיות נוכחים באופן מלא בכל רגע נתון, שנדע לצחוק, לשמוח, לחייך וגם לכאוב. שנדע לומר את המילה הנכונה לעצמנו ולאחרים, שנדע למלא את בנק הטוב בהמון רגעים נפלאים שיעמדו לרשותנו ברגעים האלה שיש לכולנו, רגעי מפח הנפש. שנדע לחיות עבור עצמנו כדי שנהיה כלי הנגינה הזה שמיתריו מתוחים במדויק כדי שננגן את תפקידינו בעולם כראוי. שנהיה טובים לעצמנו, לקרובינו, לסביבה ולעולם.

רחל ביבי

מדמיינת עולם אוטופי שכזה, יודעת שאין מקום כזה, אך כשהשאיפה מכווננת לכך , כבר טוב יותר. ולרשימה המקובלת: מאחלת לכולנו חיים טובים ומיטיבים, בריאות איתנה, שנקום בבוקר בהודיה ושנלך לשנתנו ללא כל דאגה, שנצליח לעשות כל יום מעשה צדקה, לא כי צריך אלא כי צודק לעשות זאת. שנתעורר בבוקר ליום נוסף עם משמעות, שכן זה האושר האמיתי. יאללה, שתהיה אחלה שנה טובה ומבורכת, שקטה ביטחונית וראויה לכולנו. הגיע זמן שלום ואהבה”.

מתי סולומון

פתיחת המטה של לסרי: מתי סולומון. צילום: פבל

פתיחת המטה של לסרי: מתי סולומון. צילום: פבל

“לקראת ראש השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, תשע”ט, מאחל לעצמי קודם כול בריאות ואושר יחד עם משפחתי הקרובה והרחוקה וכמובן לכל חברי האמת שלי. אמשיך ואאחל לעצמי חיים טובים לקראת היציאה לגמלאות וחיפוש אחר מטרה חדשה ל-60 השנים הבאות. לסביבה הקרובה אאחל שנעבור את החג בבטחה ואת הבחירות הקרובות ביושר ובאושר ובאהבת חינם, ולא כמו שזה מסתמן כרגע. מאחל לעצמנו שנדבר אחד עם השני, במקום אחד על השני. שנזכה לשנה של פריחה, לבלוב ואהבת חינם בינינו”.

חיים שושן

חיים שושן

“לתושבי אשדוד מאחל בריאות אושר ושמחות לרוב. מקווה שתכלה שנה וקללותיה ושהשנאה שהתפתחה בחודשים האחרונים נגד החרדים בעקבות הבחירות (ואני חילוני לגמרי) תדעך ושנדע לחיות עם השני למרות תפיסת העולם השונה. האיחול הכי חשוב הוא שמרבית התושבים ישכילו להבין, להעריך ולפרגן לעובדה – שאין עליה עוררין – שאשדוד היום בשורה הראשונה של ישראל בכל התחומים בזכות הנהגתו של ד”ר יחיאל לסרי ולחזק אותו ואת רשימתו להמשיך בתנופה לטובתנו. שנה טובה ומבורכת לכולם”.

 

אבי סמילה

 

אבי סמילה

“אני מאחל לי, למשפחתי ולחבריי שנה טובה, שנה מוצלחת, שנה של בריאות ואושר, של פרנסה בשפע, ולכל עם ישראל, והעיר אשדוד בפרט, מאחל שנדע לכבד אחד את השני במדיה, ברחוב ובכל מקום, כי בתקופה האחרונה בגלל הבחירות אנשים איבדו כיוון. שתהיה לכולם שנה טובה ומתוקה, שנה של התחלות חדשות, שנה מוצלחת יותר מהקודמת, אמן!”

הרשל’ה


“אני מאחל לעם ישראל שתהיה לנו שנה טובה ומבורכת. אני מאחל שנה טובה למתמודדים לראשות העירייה ושתושבי העיר יבחרו את המתאימה והראויה לראשות העיר. כך תנשוב רוח חדשה לכבוד השנה החדשה .עלו והצליחו ושהטוב מבין כולם ינצח”.

 

עופר אמסלם

“ראש השנה תשע״ט לפנינו ועוד שנה כבר מאחורינו. ב-360 ימים קורים כל כך הרבה דברים שקשה לזכור ולסכם. וזוהי התכלית, להסתכל קדימה ולאחל לכל עם ישראל שנת שלום ואחווה, בינינו לבין עצמנו, בינינו לבין אויבנו. לקרוביי אני מאחל הגשמת חלומות, בריאות איתנה, וטיפת מזל אף פעם לא מזיקה. לעיר אשדוד אני מאחל סבלנות וסובלנות, המערכה שבעיצומה תסתיים ב-30.10, ויום אחרי כולנו נישאר כאן לחיות ביחד. תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה”.

עופר אמסלם

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר