סירוטקין. צילום: עיריית נתניה
סירוטקין. צילום: עיריית נתניה

עירוני: חיפושים אחר המאמן הבא

כדי להביא את עירוני אשדוד לאותה ליגה שבה תשחק בעונה הבאה היריבה העירונית יצטרכו הצהובים לגייס מאמן ובהקדם האפשרי. המועמד המוביל: חיים סירוטקין המנוסה

פורסם בתאריך: 1.6.18 18:05

     

אחרי האכזבה שנחלו אשתקד וההישארות בליגה ב’ בעירוני אשדוד מתכוונים להעביר הילוך בעונה הקרובה ולבנות קבוצה חזקה במיוחד שתהיה גם המועמדת מספר אחת לעלות לליגה א’. אם בעונה שעברה היו אלו האדומים מעבר לכביש שהפגינו עליונות לאורך העונה כולה, הפעם הצהובים ירצו לחקות את אותו שלטון יחיד ולא יתפשרו על שום דבר שהוא אינו הבטחת המקום הראשון ועלייה לליגה השלישית.

לשם כך בעירוני מגבשים בימים אלו החלטה סופית באשר למועמד הבכיר לרשת את משרת מאמן הקבוצה משרון מרציאנו, שממנו כזכור הוחלט על פרידה.

השם החם ביותר נכון לעכשיו הוא זה של חיים סירוטקין, שאימן בעונה האחרונה בליגה א’. סירוטקין נחשב למאמן מוערך מאוד בליגות הנמוכות וכבר אימן בכמה קבוצות בליגה א’, כך שהמשימה להוריד אותו לאמן בליגה ב’ היא לא פשוטה כשלעצמה.

ייתכן שהמטרה שסימנה לעצמה עירוני בסיום העונה תהיה זו שתביא את סירוטקין בכל זאת למועדון הצהוב. המאמן שדוגל בכדורגל התקפי עשוי להביא למשב רוח מרענן לעירוני ולשנות אותה מקבוצה עם אופי הגנתי לקבוצה יוזמת ולוחצת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר