אוהדי מ.ס אשדוד. צילום: אורי קריספין
אוהדי מ.ס אשדוד. צילום: אורי קריספין

אשדוד תבטיח הישארות בסיום המשחק

לקראת המשחק מול הפועל אשקלון במ.ס צריכים להניח את כל הכישרון בצד ולהביא דבר אחד שהיה חסר בעיקר מול רעננה, וזה לב גדול

פורסם בתאריך: 28.4.18 21:14

     

“'אחי, השבוע אחרי שהפסדנו לעכו כבר עברתי על כל המקומות בליגה הלאומית שבהם נשחק בשנה הבאה, אבל אשדוד מתעקשת לתת לנו את הסיכוי להינצל'. כך אמר לי השבוע חבר קרוב שלי, אוהד אשקלון, והאמת שיש צדק בדבריו.

אוח, אם הוא היה היום על הדשא, אלון חזן. צילום: אורי קריספין

אשקלון, שהגיעה בשבת האחרונה בטוחה בעצמה וביכולתה לנצח בקלילות את עכו ושנמצאת כבר עם רגל וחצי בליגה השנייה, מצאה את עצמה מובכת ומבוישת עם הפסד 2:0 שנראה שהוריד את המסך על העונה שלה בליגת העל. כל זאת בידיעה שאשדוד יוצאת לרעננה שכבר הבטיחה את הישארותה, אוספת עוד שלוש נקודות ומחסלת את חלומות ההישארות של אנשי אשקלון.

אלא שאשדוד, כפי שעשתה לאורך העונה כולה, מתעקשת למתוח את עצבי האוהדים ואנשי המועדון. היא הציגה משחק מחריד ללא רוח לחימה והצליחה להפסיד פעם נוספת לכבשה השחורה שלה מרעננה. פתאום הלחץ עובר לאשדוד, והרגליים כבר רועדות לקראת המשחק הקריטי ראש בראש מול אשקלון ביום ראשון הקרוב, הקרב על ההישארות בליגת העל.

עבור אשקלון זוהי ההזדמנות האחרונה בהחלט. כשמסתכלים קדימה על העתיד של שני המועדונים אין ספק שעבור אשדוד העתיד ורוד יותר: מחלקת נוער מפוארת עם קבוצת נוער שמצמיחה כל שנה מספר שחקנים בוגרים וארבע קבוצות ממחלקת הנוער שמעפילות לחצאי גביע המדינה, כאשר שתיים מהן כבר הבטיחו מקומן בגמר.

ארכיון: אוהדי מס אשדוד במשחק מול מכבי חיפה. צילום: פבל טולצ'ינסקי

מנגד, אשקלון עם קבוצת נוער שירדה ליגה השבוע וקבוצה בוגרת שכולה שחקני רכש. לקראת המשחק הקרוב, הרי שלאשדוד יש את יתרון הביתיות אך לא בכמות הקהל, שם נראה לי שלאשקלון יהיה יתרון גדול. אם שחקני אשקלון לא יסתכלו לאחור ויראו כמה עלוב הם נראו מול עכו ויבינו שהם נלחמים על החיים והעתיד של המועדון, הם ימצאו את עצמם סופית בליגה השנייה.

באשדוד, ששם מדברים על פוטנציאל גדול של דור העתיד, חייבים להבין שהעתיד שלהם ברגליהם. את כל הכישרון צריך להניח בצד ולהביא דבר אחד שהיה חסר בעיקר מול רעננה, וזה לב גדול! מעבר לעומדים על הקווים, מי שיעמוד (ובטוח לא ישב לרגע) הוא ג’קי בן זקן, האיש שהוא מ.ס אשדוד. אם שחקן אחד יציץ הצדה ויראה את פניו, קשה לי להאמין שהוא או חבריו ייתנו להזדמנות להבטיח הישארות לחמוק מהם. קשה לי לראות מצב בו אשקלון מצליחה לחזור עם ניצחון מאשדוד, ולדעתי אשדוד תבטיח את הישארותה בסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר