הציל חיים. מימין טובול ז"ל במשמרת האחרונה צילום:איחוד והצלה

הצוואה האחרונה של אבי טובול ז"ל: הצלת חיים

אמש סיים דוד שטיסל, חברו של מתנדב איחוד הצלה אבי טובול ז"ל את קורס החובשים. טובול ז"ל ביקש מחברו להצטרף למשפחת איחוד הצלה וכצוואה אחרונה לקח שטיסל את בקשתו ברצינות ואף קיבל את מספר הכונן של טובול ז"ל כערך סימלי

פורסם בתאריך: 14.2.18 12:59

     

כעבור 8 חודשים מפרכים הגיע אמש לסיומו קורס החובשים אשר הוסמכו בו כ-12 מתנדבים חדשים, כל אלה יהוו חיזוק לכוח הקיים ויסייעו בהצלת חיים בסביבתם כאשר כבר בשבוע הבא נפתח קורס נוסף.

לבוגרי הקורס הוקנה כל הידע הנדרש כדי להסמיכם כחובשי רפואת חירום ע"פ דרישות משרד הבריאות החל ממצבי חירום רפואיים, לידה, טראומה, החייאה ועוד..

כיבדו בנוכחותם בערב זה ממלא מקום ראש עיריית אשדוד מר' אבי אמסלם, סמנכ"ל איחוד הצלה לייזר היימן, ראש סניף לכיש יחיאל כהן וסגנו מאיר זיידורף, ראש סניף קרית-מלאכי מני עזריאל, ומתנדבי הסניף.

הבוגרים התכנסו לצד שולחנות ערוכים בכל טוב לכבוד טקס הסיום והענקת תעודות וציוד בסיסי שישמש אותם בשלב הראשון בהם יבצעו השתלמויות מעשיות בשטח לצד מתנדבים ותיקים כאשר בסיומם יצוידו בתיק החייאה מלא.

אחד מבוגרי הקורס הינו דוד שטיסל, חברו של מתנדב איחוד הצלה אבי טובול ז"ל שסייע לו רבות, טובול ז"ל שביקש ממנו להצטרף למשפחת איחוד הצלה וכצוואה אחרונה לקח שטיסל את בקשתו ברצינות ואף קיבל את מספר הכונן של טובול ז"ל כערך סימלי.

הנחה את הערב וקידם בברכה את המתנדבים החדשים ראש סניף לכיש יחיאל כהן שאמר:
"אתם יוצאים היום לדרך חדשה ומצטרפים לסניף גדול ופעיל, אין ספק שתשתלבו במהירות ותסייעו במלאכת הקודש של הצלת חיים בעיר ובסביבתכם, מאחל לכם הצלחה רבה."

ממלא מקום ראש העיר מר' אבי אמסלם אמר:
"אני מאחל הרבה הצלחה לחובשים החדשים שמצטרפים למתנדבים

חובשים חדשים. קרדיט: איחוד הצלה

הותיקים שכבר פעילים, הפעילות וזמן ההגעה שלכם ראויים לכל שבח וראיתי זאת במו עיניי, זה לא פשוט לקום באמצע לעזוב הכל ולרוץ למקרי חירום, אני יתן לכם את כל הכלים כדי שתמשיכו לעסוק במלאכת הקודש וההתנדבות להצלת חיים."

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה מסר:
"ברוכים הבאים למשפחת איחוד הצלה, אתם מצטרפים לקבוצה של אנשים נבחרים והצלת חיים זה מה שמאחד את כולנו, למדתם קורס שלם רק כדי ללמוד איך לעזור ולסייע לאחרים וכל זה בהתנדבות אני מצדיע לכם, אני רוצה להודות למדריך הקורס שליווה אותכם, לראש הסניף,לסגנו ולבעלי התפקידים שמריצים קדימה את הפעילות שלכם".

 

מדריך הקורס הפראמדיק עופר שפירא אמר:
"עברנו תקופה ארוכה ויפה יחד, אני גאה בכם הגענו להשיגים ממש יפים אתם תביאו תגבור יפה לסניף, אני בטוח שתעשו את העבודה בשטח על הצד הטוב ביותר.

הבוגרים ישראל ישראלוביץ שנבחר כחניך מצטיין ויהונתן ליכשטיין חניך למופת מסרו:
בשם החניכים אנו מודים ומעניקים מתנת סיום קורס מכובדת למדריך המקצועי שלנו על תקופה ארוכה, בן אדם עם לב ענק שתורם רבות לאיחוד הצלה על ההשקעה, האמון והמסירות בכל תקופת ההכשרה הארוכה."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר