אלון חסן. צילום: עופר וקנין

אלון חסן יחזור לבית המשפט בתפקיד התובע

יחיאל לסרי, גבי כנפו ואלון חסן - חולקים מכנה משותף שלושתם הגישו תביעת לשון הרע. אצל ראש העיר זה הסתיים בפיצוי של כרבע מיליון שקלים, אצל כנפו במאות אלפים. ואילו חסן תובע 150 אלף מגולשת

פורסם בתאריך: 5.2.18 09:39

     

מי ששימש כיו"ר ועד עובדי סקטור הציוד המכני בנמל אשדוד. התבלט בתפקידו והיה משך תקופה ארוכה הדובר המרכזי של ועדי העובדים בנמל הודיע הערב "הגיע הזמן שאנשים ייקחו אחריות על דברים שכותבים ושיבינו שהיד לא יכולה להיות קלה על המקלדת" בדבריו כיוון חסן לגולשת הרשת החברתית פייסבוק שלטענתו פגעה בו, השתחה וכתבה דברים קשים. "הגשתי כנגד אותה אישה תביעת לשון הרע לבית משפט השלום ויש בכוונתי גם להגיש נגד אותה אישה קובלנה פלילית פרטית" הצהיר.

לאלו המתעניינים בפרטי המקרה השיב חסן: "פרסמתי שהגשתי תביעה בעיקר כדי שאותם אלפי אנשים שראו ועשרות רבות של אנשים שדיברו איתי על הדברים הקשים שנאמרו עלי,יראו שהגבתי. בשום פנים ואופן לא אפרסם את הדברים הקשים. אם חלק מימכם שמאוד רוצים לדעת מה היא כתבה, תבואו לבית המשפט ותשמעו את הדברים".

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, גבי כנפו(צילום: אורי קריספין)

נזכיר כי לאחרונה הגיעו לסיומם שתי פרשיות עם מתן פסק דין בעניינם. הראשונה -סער גינזבורסקי ,הפעיל החברתי ומי שמשמש כיום כדובר של חברת המועצה הלן גלבר,  חוייב לשלם לגבי כנפו, ממלא מקום ראש העיר אשדוד גבי מעל ל 300 אלף שקלים על הוצאת דיבה בפייסבוק. גינזבורסקי ניהל מאבק אגרסיבי בפייסבוק נגד אישור תוכנית הנדל"ן – מע"ר דרום. כחלק מהמאבק העלה גינזבורסקי, פוסטים לרשת הפייסבוק שבהם השווה בין פרויקט הנדל"ן לבין פרויקט הולילנד בירושלים – והאשים את נציגי הציבור שקידמו אותו בשחיתות.

גם ראש העיר, יחיאל לסרי זכה לפיצוי – על סך כרבע מיליון שקלים בעקבות פסק של בית המשפט שקבע כי דברים שנכתבו במקומון "השבוע באשדוד" ונאמרו בידי בעליו, על ראש העירייה לסרי , בין היתר כשכינה אותו "עבריין", הם לשון הרע. התביעה נגד בנו, עו"ד שרון גלילי נדחתה. מנחם גלילי מסר אז בתגובה: "פסק דין הזוי, יוגש ערעור"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר