"החזקתי להבות בידיים"

טליה, שביתה נשרף משחזרת: "קפצנו מהחלון כדי לברוח מהלהבות"

במוצאי שבת, בשעה ארבע לפנות בוקר פרצה שריפה ברובע ב' בדירה הממוקמת בקומה הראשונה ברח' הרב מימון. השריפה כילתה הכל, וכעת יש באפשרותכם לסייע לבניית התחלה חדשה

פורסם בתאריך: 8.1.18 20:01

     

בליל ראשון בשעה 04:04 צוותי כב"ה הוזעקו לרחוב הרב מימון באשדוד בעקבות דיווח על שריפת דירה בקומה ראשונה. שאלו תוצאותיה:

שוחחנו הערב, עם טליה, שהתגוררה יחד עם משפחתה בדירה, וכעת שוהה במלון לאונרדו עד קבלת הדירה החלופית

מי היה בזמן השריפה בבית?
"כולנו, אנחנו שבע נפשות, גם אחי ואמא שלי היו בבית. זה קרה בסביבות ארבע לפנות בוקר כאשר אחי בדיוק נרדם על הספה והתחיל לשמוע פיצוצים .הכל היה בשניות. האש התפשטה ממש מהר. זה בית של חמישה חדרים, והכל הכל נשרף".
תארי לי את הרגעים בהם אתם מתעוררים לשריפה
"אחי מיד רץ לחדר שלי, כי אמא שלי נכה וילד קטן, והוא ידע שצריך זמן, שמעתי את הצרחות שלו וניסתי לפתוח את הדלת אבל הדלת עפה מהעוצמה של האש והדי הפיצוצים. החזקתי להבות בידיים. ברוך ה' שיצאתי בלי כוויות. הילדים ישנו, ישר רצתי להעיר אותם כל זה שהאש מתפשטת. ובזמן שאני עם המוקד הכבאות בטלפון הילד שלי (13.5) לקח את אחותו הקטנה מהמיטה וקפץ שתי מטר מהחלון, הלך על חתיכת בד. בנתיים התקרה מתפוררת עלינו, ולא יכלנו לצאת מהבית כי היינו צריכים להוציא את אמא שלי שהיא נכה וכבדת משקל, פשוט לא הצלחנו, ונחנקנו, קפצתי מהחלון גם אני, וקראתי לעזרה מהשכנים, שכן שהתעורר מהצעקות שלי בא לעזור וחילצנו את אמא מתוך הלהבות. מהבית לא נשאר כלום".
מה קורה אתכם בנתיים?
"אנחנו בשוק. זה טראומה, גם הילדים מתקשים לעכל, זה פתאום להבין שאין לך אפילו בגדים, הכל הכל נשרף. אנחנו עדיין זקוקים לסיוע – כל מה שצריך לבית, כלים, צלחות, מוצרי טואלטיקה. מי שיכול לעזור –נשמח. הודות לאיציק איטח ועופר אשטוקר כל העיר נחלצה לעזרתנו- אנחנו מודים לכל האנשים המדהימים שעוזרים ותומכים באמת תודה, זה לא מובן מאליו".

באם יש באפשרותכם לעזור – אנא חייגו ל054-2966751

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר