GetMoving

הובלות באשדוד, לא מה שחשבתם

בחירת חברת הובלה יכולה להתגלות כחוויה מעט מאתגרת. עם היצע כל כך רחב של חברות הובלה איפה בכלל מתחילים? וכיצד ניתן לבחור חברת הובלה מומלצת, אמינה ומקצועית? אתר GetMoving שואף להפוך את המשימה להרבה יותר פשוטה בעזרת מכרז חינמי למציאת חברת הובלה.

פורסם בתאריך: 8.1.18 15:08

     

חברת ההובלה בה תבחרו יכולה להשפיע במידה משמעותית על מעבר הדירה ולחרוץ האם יום זה יוגדר כהצלחה או ככישלון מוחלט. לכן זה חשוב לבחור בחברה הנכונה, כזו אשר תספק מעטפת שירותים רחבה ותציע את התמורה המלאה ביותר בעבור ההשקעה. לפני בחירת חברה יהיה זה רעיון טוב לבדוק לפחות כמה חברות הובלה, לשאול אילו שירותים הן מציעות ולבקש הצעת מחיר עבור אותם השירותים. ביצוע השוואה זו משימה אשר דורשת זמן והתעסקות, גיוס אינטואיציה, הקשבה לתחושות הבטן ושימת לב לכל הפרטים הקטנים. על מנת לוודא שלא תולכו שולל וכדי לספק לכם שקט נפשי, הוקם עבורכם אתר GetMoving ומטרתו להקל עליכם בעת המעבר ולסייע לכם להגיע לבחירה מושכלת וכמה שיותר נבונה. כנסו לאתר GetMoving לפתיחת מכרז חינמי להובלות באשדוד

השוואת מחירים בזמן אמת

מערכת GetMoving מציעה פתרון חדשני ואיכותי למציאת שירותי הובלות בכל רחבי הארץ וכן, גם באשדוד בפרט. החזון העומד מאחורי הקמת האתר הוא להפוך את תהליך ההובלה להרבה יותר חסכוני, נוח, יעיל ומהיר כאחד. במרכזו של האתר עומדת האפשרות לפתוח מכרז און ליין בזמן אמת ובשקיפות מרבית, במהלכו המערכת מעבירה את הזמנתכם לחברות הובלה מומלצות אשר נמצאות באתר והן מעבירות אליכם הצעת מחיר רלוונטית. ברגע שניתנה הצעת מחיר אין דרך חזרה והמחיר יישאר קבוע לכל אורך ההובלה, שכן החברות מחויבות להסכם עבודה המונע מהן להעלות את המחירים. בנוסף הן מחויבות גם לשירות אדיב ולעמידה בלוחות זמנים

באילו מקרים ניתן להשתמש בשירותי האתר?

האתר זמין הן לאנשים שרוצים לעבור דירה ברחבי הארץ והן לאנשים אשר עוברים דירה בתוך העיר. מלבד המגזר הפרטי, גם המגזר העסקי-מוסדי יוכל למצוא בשירותי האתר שימוש ולפתוח מכרז לאיתור חברת הובלה מקצועית אשר מתמחה בהעברת משרדים. היתרון בשירותיו של האתר הוא שהשירותים ניתנים בחינם, משמע ללא עלות. יתרה מכך צוות האתר שם לו למטרה לעבוד רק עם חברות הובלה מקצועיות שנבחרות בקפידה ולהן מובילים מיומנים, מחירים הוגנים, שירות יעיל, מקצועי ואמין ועוד. מבין כל הצעות המחיר שתקבלו תוכלו לבחור את זו אשר מתאימה למסגרת התקציב ובמקביל לקרוא את ההמלצות וחוות הדעת של לקוחות קודמים כדי שתוכלו לבסס את החלטתכם על מקורות מהימנים וכך להיות כמה שיותר שלמים.

בעזרת מערכת GetMoving תוכלו לבצע השוואת מחירים בזמן אמת, לבחור בחברות הובלה ולהן חוות דעת חמות ולחסוך עד 30% מהעלות והכל בזמן אמת, בשקיפות מרבית וללא תשלום!

 


תוכן שיווקי


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר