אשדוד בלילה. צילום: שבתאי טל

משאל השבת: בואו והשפיעו

הרוחות בעיר סוערות בעקבות סוף השבוע האחרון. תנועת אשדודים וכאן דרום הכינו עבורכם, התושבים, משאל קצר על השבת האשדודית

פורסם בתאריך: 8.1.18 17:36

     

הסערה הציבורית שעורר חוק המרכולים וחלוקת ההתראות לעסקים בשבת האחרונה מציפה שתי שאלות חשובות העומדות לפתחה של מועצת העיר באשדוד, הראשונה היא כמובן באשר לאופי השבת האשדודית והסטטוס קוו האשדודי. השנייה היא מי הם אלו שקובעים את אופי התנהלות החיים בעיר? האם תושבי ותושבות אשדוד או שמא גורמים חיצוניים?

אנו, מאמינים כי כולנו, תושבי ותושבות אשדוד. אשדודים, יודעים מה הכי טוב לאשדוד, מה אנחנו הכי רוצים וצריכים. לצערנו, סוגיות המתנהלות בכנסת ברמה הארצית, מגיעות בסופו של דבר לפתחן של הרשויות המקומיות, ב'הנחתות' המשנות את הסטטוס קוו ומשבשות את החיים המשותפים והכבוד ההדדי בין התושבים.

הגיע הזמן לקול התושבים – בשיתוף פעולה ייחודי בין כאן דרום ותנועת אשדודים נבנה משאל תושבים (3 שאלות קצרות) שמטרתו לשמוע ולהשמיע באופן ברור לחברי וחברות מועצת העיר ולמועמדים לראשות העיר, איך היינו רוצים לראות את השבת האשדודית שלנו. במטרה לשמר את צביונה של העיר שנבנה במשך שנים ארוכות ולאפשר לכלל התושבים לחיות בהתאם לדתם, אמונתם, צרכיהם, רגשותיהם ורצונם, ברוח הסובלנות, הפתיחות ומתן המענה לכולם, כפי שנרצה לראות את אשדוד מתנהלת.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר