משופץ. קרדיט שמואל דוד

שלא נצטרך לו: שופץ אולם ההספדים בבית העלמין העירוני

חולקים כבוד אחרון: המועצה הדתית שיפצה את אולם ההספדים וכן נחנך גמ"ח השאלת ציוד "חינם" למשפחות אבלים

פורסם בתאריך: 8.1.18 13:32

     

במעמד נכבד התקיים לאחרונה טקס "חנוכת אולם ההספדים" בבית העלמין לאחר שיפוץ יסודי שנעשה בו לאחרונה ע"י המועצה הדתית, בו נעשו שיפורים כמו תאורה, ספסלים, צמחיה מוארת, כיורים עם נגישות, מערכת הגברה מקצועית, שילוט הכוונה ועוד. במעמד נשאו דברי ברכה הרבנים הראשיים הרב יוסף שיינין הרב חיים שמעון פינטו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.את הטקס הנחה ו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, שבדבריו פירט על כל העשיה המקיפה בכל בית העלמין ועל ההשקעה הגדולה, כדי לתת הרגשה נוחה יותר ולהקל מעט על המשפחות הפוקדות מקום זה בשעות לא קלות.

הרבנים וראש העיר בדבריהם, בירכו בחביבות רבה וציינו לשבח את יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן "אשר נוהג לכבד את הנפטרים והחיים כאחת במסירות מיוחדת, כמדומה שאין עוד הרבה בתי עלמין כאלו שיש בהם את היופי, הסדר והכבוד לנפטרים כמו כאן באשדוד" אמרו הדוברים. בשלב זה העניק הרב עובדיה דהן כאות הערכה פרס "מגן ראש המועצה הדתית" לרבנים הראשיים ולראש העיר על פעילותם המבורכת בכל ימות השנה לכלל הציבור.

קרדיט – המועצה הדתית

לאחר דברי הברכה, נגשו להסרת הלוט בחדר הטהרה, שם המועצה הדתית הנציחה את זכרו של ר' יהונתן לוי זצ"ל מאנשי חברה קדישא הותיקים בעיר. משם פנו הרבנים הראשיים וראש העיר לטקס גזירת הסרט בכניסה לבית העלמין, כאשר כולם יחד גזרו את הסרט ובירכו את הנוכחים בבריאות ואריכות ימים.

מיד לאחר מכן חנכו את האגף החדש בסמוך שהורחב לאחרונה גמ"ח ציוד השאלה "חינם" למשפחות אבלים "חסדי עובדיה" ע"ש מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

צילום – המועצה הדתית

 

בקביעת המזוזה, הרבנים הראשיים כיבדו את ראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן כאות הערכה על פעולותיו הברוכות בכל נושא צורכי הדת במסירות נאמנה.

סעודת מצוה מכובדת התקיימה ב"חדר הסעודות" שגם עבר שיפוץ מיוחד לרווחת בּאֵי המקום. בקביעת מזוזה לחדר הסעודות כובד הרב הראשי רבי חיים פינטו. כהערכה מיוחדת לעובדי חברה קדישא המסורים, ראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן העניק מפה יוקרתית לכבוד שבת קודש בתוספת ברכה נרגשת. בדברי ברכה שנשא הרב דהן הודה לחברי המועצה ולסגנו מר אלי אטיאס שדאג לכיבוד במעמד.

קרדיט צילום – שמואל דוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר