איתכם על הקו צילום: אילוסטרציה

מועצת באר-טוביה עם הפנים לתושב: עדכונים על פניות באמצעות הוואטסאפ

פניתם למוקד המועצתי בתלונה על מפגע? נציגי המועצה יאפשרו לכם להביע בוואטסאפ את שביעות-רצונכם מאיכות הטיפול בפניה ולבדוק את סטטוס הפנייה

פורסם בתאריך: 25.12.17 15:24

     

המועצה האזורית באר-טוביה השיקה שירות חדש שבמסגרתו יוכל התושב לחוות באמצעות הוואטסאפ את דעתו על הטיפול בפנייתו ולבדוק היכן עומד הטיפול בה. המערכת אף תאפשר לפונה לדרג את רמת השירות שקיבל על-מנת שתוכל להפיק לקחים ולבדוק את עצמה לקראת הפניות הבאות.

תושבים שפונים למוקד המועצתי יוכלו מעתה גם לתת משוב על עבודת המועצה ולהתעדכן על הסטטוס שלה באמצעות הוואטסאפ. בבאר-טוביה החליטו להדגים את יעילות המערכת ולאפשר לתושב לקבל בזמן אמת עדכון על פנייתו. לנוחיות הפונים, הורחבו מספר אפיקי הפנייה כך שהם יוכלו לעשות זאת באמצעות 6879* מכל מכשיר טלפון, או 106 מכל טלפון נייח או באמצעות האפליקציה המועצתית.

הפונה יידרש להשאיר מספר טלפון נייד. נציגי המועצה יחזרו אליו בסיום הטיפול בפנייה באמצעות מערכת המסרונים הפופולארית, כדי לברר אם התקלה טופלה לשביעות-רצונו, והוא יוכל להגיב לנציג.

 

 

 

ראש המועצה, דרור שור: "חשוב לנו לקבל משוב על העבודה שלנו, ולדעת היכן אנחנו צריכים להשתפר. עובדי המועצה שלנו יעילים ומקצועיים ועונים על כל פנייה מהר ככל שניתן. באמצעים הטכנולוגיים של היום זה קל ופשוט, לשני הצדדים".

ראש המועצה האזורית באר-טוביה, דרור שור

להורדת האפליקציה המועצתית יש להיכנס ללינק: http://ctconnect.co.il/getApp/auth/40

או לחפש "באר טוביה" בגוגל אפסטור.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר