מכולת האייפונים. צילום: אדי ישראל, חשיפה בית ספר לצילום
מכולת האייפונים. צילום: אדי ישראל, חשיפה בית ספר לצילום

"זה סחורה באיזה 20 מיליון שקל": מכולה עם אייפונים וטאבלטים הגיעה לחוף

כולם רצו לשים יד על המכולה שהכילה אלפי מכשירים סלולריים וצפה לה בים, היה אפילו מי שהצליח להגיע אליה, אבל מהר מאוד המשטרה התערבה ולקחה עליה חסות. "התבאסתי מהשוטר. זה סחורה באיזה 20 מיליון שקל", אומר אחד מהם

פורסם בתאריך: 28.12.22 17:31

     

הבוקר עשתה את דרכה לעבר החוף מכולה חדשה שעדיין לא נפתחה, והשמועות עליה עשו להן מהר כנפיים ותושבים רבים החלו לנסות ולשים עליה יד ראשונים. חיש מהר יצאו סירות מנוע מאשדוד ואשקלון וניסו להגיע אליה היה גם מי שהצליח, אבל השיטור הימי הגיע לשם והשתלט על המכולה.

מכולת האייפונים בקרבת החוף. צילום: אדי ישראל, חשיפה בית ספר לצילום

המכולה ממול לחופי אשקלון ולצידה הסירות. צילום: מתניה הדר

המכולה ממול לחופי אשקלון ולצידה הסירות, מוקדם יותר היום. צילום: מתניה הדר

המשטרה לקחה אותה למקום סודי, ופתחה אותה ואז נגלה האוצר – אלפי מכשירי אייפון וטאבלטים יקרים. אבל במשטרה לא יאפשרו כמובן למי שרוצה לבוא ולקחת אותה, המשטרה יצרה קשר עם חברת הספנות שתבוא ותיקח את המכולה היקרה.

צפו בתיעוד מיוחד של המכולה ושל החופים באשקלון היום:

במשטרה אומרים כי במכולות הקודמות עד שהמשטרה הגיעה לחופים עם חברת הספנות, כבר נלקחה משם רוב הסחורה. הפעם השוטרים הקדימו את הגעת המכולה ויצרו קשר עם חברה שסייעה לשיטור הימי לגרור את המכולה היקרה לחוף וכעת היא שמורה במקום סודי, עד שתועבר לידי חברת הספנות ממנה נפלה.

אחד האנשים שהצליח להגיע הבוקר למכולה הוא רמי איבגי מאשקלון, "שמענו שיש מכולה, אמרתי לחברים שלי תניעו את הסירה והולכים", הוא מספר, "הבאנו חבלים והגענו לעד לקונטיינר והיה שם מישהו מאשדוד שניסה ולא הצליח והסתבך, הוא ויתר לנו ונסע משם. אמרו לנו שיש שם אייפונים וקורקינטים, לקחנו את הכבל ושמנו בקונטיינר ואז בא השיטור הימי ועצר אותנו. אמרתי להם 'תגידו, מה אתם רוצים? מה זה לא חוקי? זה שלנו, אנחנו מצאנו את זה', אבל הם התערבו כדי שלא יהיה סיכון לחיי אדם בחוף. דיברתי עם חברים מנמל אשדוד והם אמרו לי שזה שלנו וניקח את זה, אבל השיטור עצר את זה".

הסירה (בחזית הצילום) בה ישב איבגי ליד המכולה. צילום: אדי ישראל, חשיפה בית ספר לצילום

הסירה (בחזית הצילום) בה ישב איבגי ליד המכולה. צילום: אדי ישראל, חשיפה בית ספר לצילום

התאכזבת?
"התבאסתי מהשוטר. זה סחורה באיזה 20 מיליון שקל, יכולתי להיות מיליונר, תחשוב לבד – איזה 5 אלף אייפונים, כל אחד 3,500 שקל זה משהו כמו 16 מיליון ש"ח ויש שם עוד איזה 1,000 קורקינטים. לא חבל? הייתי יכול לעזוב את העבודה".

צפו באיבגי מגיע הבוקר למכולה:


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר