מגוון יינות לטעימה, בפסטיבל, ליל אמש. צילום: מירב טל

פסטיבל היין באשדוד: סיכום הערב הראשון

המבקרים נהנו מדוכנים של 20 יקבים וגם דוכני מזון. היום, הערב השני. הפסטיבל מתקיים בעיר זו הפעם השמינית ברציפות

פורסם בתאריך: 9.10.17 14:55

     

אמש, לאורך גדותיו של פארק נחל לכיש-אשדוד, בין השעות: 19:00-23:00, כמיטב המסורת, בפעם ה-8 ברציפות, נפתח יומו הראשון של פסטיבל היין, אשדוד 2017. הפסטיבל הינו פרי הפקתה ויוזמתה של "החברה לתיירות באשדוד בע"מ"-בסיועם של עיריית אשדוד והחברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד. הכניסה התאפשרה מגיל 18 ומעלה, בעוד לפני הכניסה לאירוע הוצבו עמדות מכירת הכרטיסים: כרטיס בקופה, היה כרוך בעלות של 35 שקלים, ואילו, כרטיס באפליקציית "אשדודית", היה כרוך בעלות של 30 שקלים.

כל אדם אשר רכש כרטיס, ניגש לעמדת חלוקת הכוסות אשר הוצבה בכניסה לאירוע וקיבל מקארין או מיכאל, כוס או גביע (נתון לשיקול דעתו ובחירתו האישית של האדם) תמורת הכרטיס שרכש. כך, שבמהלכו של כל הערב, ניתן היה ללגום ולטעום מהיינות.

כך נראה השלט שהוצב בעמדה. צילום: מירב טל

מיכאל, בעמדת חלוקת הכוסות. צילום: מירב טל

קארין, בעמדת חלוקת הכוסות. צילום: מירב טל

לכל אורך שביל הכניסה לאירוע, היו עמדות ודוכנים כדוגמת, דוכן המציע יינות משובחים למכירה, עמדת אפליקציית "אשדודית": במסגרתה, קיבלו תושבי אשדוד, נשים וגברים כאחד, אשר ברשותם האפליקציה "אשדודית" ואף רשומים הם כתושבי העיר, מתנות בחינם. לצורך העניין, נשים קיבלו (על-פי בחירתן האישית), זר לשיער או צמיד העשויים מפרחים חיים ריחניים, והגברים קיבלו דש לבגד. דוכן פרחים מרהיב, מייצגים אמנותיים, זוג נגנים-האחד בחליל, והאחר באקורדיון אשר הנעימו את אוזניהם של באי הפסטיבל.

מייצג אמנותי. צילום: מירב טל

עמדת אפליקציית "אשדודית". צילום: מירב טל

דוכן פרחים מרהיב. צילום: מירב טל

הייתה זאת חגיגה קסומה ומופלאה של יין וגורמה. חגיגה אשר משכה אליה צעירים ומבוגרים חובבי יין. שלל סוגי יינות הוצעו לטעימה: לבנים, אדומים, מוגזים, כולם, פרי תוצרתם של מעל 20 יקבים מובחרים כמו: "TEPERBERG", "SEGAL", "BLUE-NUN", "הר אודם", "אור הגנוז".

צילום: מירב טל

אוהבי האוכל שבינינו, פסעו בשדרת דוכני אוכל ארוכה, בעוד הנינוחות והארומה של מיטב המטעמים בהחלט הורגשו באוויר. בדוכנים ניתן היה למצוא בין היתר, כריכי טונה וסלמון טריים-בעלות של 25 שקלים, זיתים-בעלות של 7 שקלים, פלטת גבינות-בעלות של 45 שקלים, משאית גלידה (השייכת לשף גיא פרץ) שהציעה גלידה בטעמים בגביע או בכוס-בעלות של 10 שקלים לכדור, בהמשך, אף הייתה משאית אוכל של בשרים (השייכת אף היא לשף גיא פרץ) בה ניתן היה למצוא, לחם פרנה מרוקאי עם קבב-בעלות של 35 שקלים, המבורגר אנטריקוט-בעלות של 35 שקלים, צ'יפס סלייס-בעלות של 15 שקלים ועוד שלל מטעמים ייחודיים, צבעוניים, ססגוניים ורב-גוניים כאחד.

זיתים בדוכן של "מאטיס". צילום: מירב טל

לצד מאכלי הגורמה והיינות, התקיימו אף הופעות של הרכבים מוזיקליים כדוגמת, "השועלים", אשר ניגנו מוזיקת בלוז לנשמה, קובי הדר, אשר הנעים את אוזני הציבור בשירי ארץ-ישראל היפה, המהווים שירי כיסופים נוסטלגיים.

לרווחת הציבור אשר פקד את מתחם הפסטיבל, היו שולחנות, כיסאות וספסלים לבנים, מחצלות וכריות צבעוניות-כדי לשבת בניחותא לשוחח, לנוח ואף ליהנות משלל מטעמים, לצד יינות ומוזיקה משובחים.

פסטיבל היין, אשדוד 2017. צילום: מירב טל

כתבת "כאן דרום" פגשה באירוע את מישל שריקי, בעליו של פאב ה"זרם" באשדוד.

"איך אתה מתרשם?"

"נחמד מאוד. מלא אנשים, גילאים, צבעים, כיאה, לעיר אשדוד, אשדוד היפה".

"עם מי באת לכאן היום?"

"אני באתי עם הצוות שלי (צוות פאב ה"זרם"), החלטנו לסגור הערב את הפאב ולצאת לערב טעימות של יין ברחבי העיר. אני חייב להודות שמקסים ונחמד פה".

"מה אכלת?"

"וואו, נשנשנו מלא!!!!!. היה צ'יפס מגניב והיו גבינות, מלא דברים טעימים וטובים".

"מאילו הופעות נהנית?"  

"הופיעו פה צמד זמרים דתיים, ממש מגניבים שעשו לנו שמח וטוב על הלב, והיה לנו ממש סבבה".

 

 

הערב, (יום ב'), באותו המקום ובאותה השעה, יתקיים יומו השני של הפסטיבל.

 

 

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר