מרכז רפואי כללית אשדוד צילום: אופיר לוי, כללית
מרכז רפואי כללית אשדוד. צילום: אופיר לוי, כללית

לטפל מהשורש: כללית סמייל אשדוד התחדשה בטכנולוגיה מתקדמת

מרפאת כללית סמייל אשדוד התחדשה במכשיר חדשני - מיקרוסקופ לטיפולי שורש, שמשנה מהותית את תהליך הטיפול, מקצר את זמן הטיפולים וחוסך סבל למטופלים

פורסם בתאריך: 24.3.19 14:31

     

תחום רפואת השיניים ממשיך להתקדם ולהתפתח ולשלב טכנולוגיות שמסייעות לרופאי השיניים, כמו גם למומחים במגוון התחומים, לבצע את טיפולי השיניים השונים ובעיקר את אלו המורכבים. ברשת מרפאות השיניים כללית סמייל נוהגים להתעדכן בשינויים ובחידושים בתחום מהארץ ומהעולם, כאשר נציגות בכירה מטעם הרשת בוחנת בקפידה כל טכנולוגיה חדישה שיוצאת בתחום.

מרפאת כללית סמייל אשדוד התחדשה במכשיר חדשני – מיקרוסקופ לטיפולי שורש, שמשנה מהותית את תהליך הטיפול, מקצר את זמן הטיפולים וחוסך סבל מיותר.

הטכנולוגיה מטפלת במקרים שבהם בתעלות הדקיקות הקיימות ברקמה הפנימית של השן, מוך השן, התפתחו מושבות חיידקים, ריקבון ודלקות. אם בעבר היו עוקרים את השן הנגועה מפני שהשן במצב שכזה גורמת לכאב ומייצרת זיהום שעלול להגיע אל עצם הלסת. הרי שכיום, באמצעות הטכנולוגיה מבצעים טיפול שורש, שמשמעותו טיפול כירורגי של מוך השן במטרה לנקותו. לאחר ניקיון האזור הבעייתי, ממלאים בחומר ייעודי את החלל על מנת שהשן תשוב לתפקד באופן תקין. הטיפול נעשה במספר שלבים – לעתים יש צורך במספר טיפולים לאורך זמן, ואף כרוך באי נעימות.

 

לדברי ד"ר אורה זלצמן, רופאת מרחב דרום בכללית סמייל: "בטיפול שורש יש צורך שהרופא המטפל יהיה בעל ידע, מקצועיות וניסיון על מנת שידייק בטיפול וימצא את האזורים שזקוקים לניקיון. ולעתים ישנם אזורים שעין אנושית, על אף מקצועיות הרופא, לא תגיע ותמצא את הסדקים שצריכים ניקיון וכאן נכנסת הטכנולוגיה החדשה".

לדברי ד"ר חגי סלוצקי, מומחה לרפואה ציבורית והרופא הראשי של "כללית סמייל": "המיקרוסקופ הטיפולי לטיפולי השורש הוא פתרון מעולה למקרים מורכבים, הוא יכול לסייע בקיצור תהליך טיפול שורש שלעתים מתמשך זמן רב ולאפשר טיפול בשיניים שבעבר היה צורך בעקירתן".

 

דר אילנה דבורקין – אנדודונטית צילום: יח"צ

 

דר שלמה אלבחרי – אנדודונט צילום: יח"צ

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר