דוברות בטרם

מזעזע: כלב אמסטף תלש את אוזנו של תינוק

מטפלת ילדים עוכבה לחקירה לאחר שכלב האמסטף שלה תלש את אוזנו של אחד הפעוטות (2) שכעת נזקק לניתוח לשחזור האוזן בבית החולים 'אסותא'

פורסם בתאריך: 18.2.18 15:16

     

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות פציעתו של פעוט ששהה בבית שמרטפית בעיר אשדוד שם ננשך על ידי כלב אמסטף השייך לה. כתוצאה מהנשיכה נפצע הפעוט בפניו ופונה לטיפול רפואי בבית החולים בעיר. בעלת הכלב (36) עוכבה לחקירה במשטרה.

מדוברות טרם נמסר: פעוט בן שנתיים טופל בשעות האחרונות במיון 'טרם' באשדוד לאחר שאוזנו נתלשה כשננשך על ידי כלב מחמד בבית המטפלת. התינוק פונה למיון 'טרם' כשאוזנו ארוזה בתוך שקית ובמקום האוזן דימום מאסיבי. אנשי הצוות הרפואי העניקו לילד טיפול ראשוני ובמקביל הזמינו את מד"א לפינוי הילד לניתוח חירום במחלקת אף אוזן גרון בבית החולים אסותא על מנת לנסות לשחזר את האוזן. צוות מד"א טיפל בפעוט בן שנתיים ופינה אותו כאמור, במצב קל לבית החולים אסותא באשדוד.

מבית החולים אסותא נמסר: לבית החולים הגיע ילד כבן שנה שננשך באוזנו ע״י כלב מסוג אמסטף.
מיד עם הגעתו הוא נבדק ע״י רופאי צוות מחלקת אף אוזן, גרון, ניתוחי ראש וצוואר והוחלט על כניסתו המיידית לחדר הניתוח. בניתוח שארך כשעתיים עמלו צוות המנתחים על שימור האפרכסת.
ד״ר שרון אבנת תמיר, מנהלת מחלקת אף, אוזן, גרון, ניתוחי ראש וצוואר מספרת ״ הילד הגיע כאשר חלק ניכר מאוזנו חסר עקב הנשיכה, בוצע ניתוח משמר ומצבו של הילד יציב והוא הועבר להתאוששות.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר