צילום: מד"א

בייבי בום: גשם של לידות באמבולנסים של מד"א

בתוך מ 48 שעות 3 לידות התקבלו באמבולנסים ונייידות הטיפול נמרץ של מד"א באשדוד

פורסם בתאריך: 10.10.17 21:43

     

אתמול, בשעה 7:43 התקבלה קריאה על יולדת שכורעת ללדת בביתה באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש ואמבולנס של מד"א . החובשת הבכירה לואיז רבינוביץ וחובש רפואת החירום דניאל לוי שהגיעו למקום מצאו את הגברת שהיא צירים מתקדמים וכורעת ללדת והחלו לפנותה לבית החולים.במהלך הדרך התגברו הצירים והצוות נאלץ לעצור בצידי הדרך וליילד את הגברת. נולד בן בשע"ט לאם ולתינוק שלום והם פונו לבית החולים קפלן ברחובות.

הבוקר, בשעה 9:00 התקבלה קריאה על יולדת שכורעת ללדת בביתה באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש וניידת טיפול נמרץ של מד"א . הפארמדיקים של מד"א חיים קארדי ואסף נחמן שהגיעו למקום מצאו את הגברת שהיא צירים מתקדמים והחלו לילד את הגברת ,נולדה בת בשע"ט לאם ולתינוקת שלום והן פונו לבית החולים קפלן ברחובות.

בשעה 20:26 התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על יולדת שכורעת ללדת באשדוד. למקום הוזנקו כונני מד"א לכיש וניידת טיפול נמרץ של מד"א. הפארמדיקים אריאל פלאוט ודן בן ישי שהגיעו למקום מצאו את הגברת שהיא עם צירים מתקדמים וכורעת ללדת והחלו לפנותה לבית החולים. במהלך הדרך התגברו הצירים והצוות נאלץ לעצור בצידי הדרך וליילד את הגברת . נולד בן בשע"ט לאם ולתינוק שלום והם פונו לבית החולים קפלן ברחובות.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר