מכבי צילום: יח"צ

 ילדי אשדוד מתפתחים עם מכבי

מכבי שירותי בריאות מרחב אשדוד חונכת את הקו החם בתחום התפתחות הילד. הקו החדש ישרת את אלפי ילדי אשדוד וייתן מענה לשאלות בתחום התפתחות הילד

פורסם בתאריך: 19.2.19 21:59

     

במכבי שירותי בריאות , מרחב  אשדוד נחנך  מערך חדש  וייחודי . "הקו החם" של המכון להתפתחות הילד. "הקו החם" ייתן מענה מקצועי לצוות החינוכי בעיר. המכון מזמין את גורמי החינוך השונים בעיר לילדים בגילאי 0-6  להתייעצות בכל הקשור לשאלות המתעוררות במסגרות החינוכיות: תפקוד תואם גיל, קשיי שפה ודיבור, בעיות מוטוריות, זיהוי מצוקה ועוד, כל זאת בהליך פשוט שנועד להקל על הגורמים המעורבים בהכוונה נכונה ומקצועית. הקו החם הינו מענה טלפוני אשר  יפעל  בימי ד' בין השעות 11:00-13:00, במספר הטלפון   08-6867373.

ד"ר מריאנה הסן, מנהלת מערך התפתחות הילד של מכבי באשדוד ומומחית בנוירולוגיה התפתחותית, מסבירה שכהורים אנחנו רוצים שילדינו יתפתחו כראוי. במכבי משקיעים הרבה בפיתוח תחום זה מתוך הבנה שגיל הילדות הינו תקופה קריטית בהתפתחות הילד, שחוויותיה והשלכותיה לטוב ולרע משפיעות על אושרו והצלחתו של הילד בהמשך חייו כבוגר. ניצול היכולות המולדות הללו בעתיד תלוי בעיקר בבריאותו של הילד ובתפקודו התקין בהווה. כל עיכוב עלול להשפיע לטווח הארוך, וטיפול שיידחה לעתיד יתבע מאמצים גדולים לאין שיעור. טיפול מוקדם בילדים מאפשר התמודדות יעילה עם הקשיים ועם שינויי ההתפתחות בצורה מהירה ויעילה יותר.

תמיר אלמקייס מנהל המרכז הרפואי רשב"י מדגיש כי מכבי החליטה להוסיף את השירות למערך התפתחות הילד על מנת למקד את תהליכי הפניה, ולאפשר מידע והתייעצות נגישים יותר לטובת אלפי ילדי אשדוד הזקוקים לטיפול התפתחותי, כל זאת כהמשך ישיר לסדרת ההרצאות המותאמות עבור הגננות המתקיימות במרכז רפואי רשב"י.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר