פנחס קינן, הנאשם ברצח אביו ובפציעתה של אמו. צילום מפייסבוק

הצעיר מגן יבנה מואשם ברצח אביו: התנפל עליו מהגב כשישן, ודקר גם את אמו

לפי כתב האישום בעוד הוריו פצועים באופן קשה, גרר פנחס קינן את אביו במדרגות עד המטבח, נטל סכין נוספת והמשיך לדקור אותו באמצעותה כשהוא אומר לו: "אתה אפס"

פורסם בתאריך: 29.10.19 11:02

     

פרקליטות מחוז מרכז-פלילי הגישה הבוקר כתב אישום בבית המשפט המחוזי מרכז נגד פנחס קינן, בן 25 מגן יבנה, בגין רצח בנסיבות מחמירות של אביו, יצחק קינן ז"ל, וניסיון רצח של אימו.

איציק קינן ז"ל ואשתו. צילום: מתוך פייסבוק

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד, הנאשם התגורר בבית עם הוריו ואחת מאחיותיו. ב- 26.9.19 בשעה 03:00 בערך נכנס אל חדר השינה של הוריו כשהוא עם סכין. בעוד אביו ישן במיטתו, החל לדקור אותו בגבו. האב אשר התרומם ממיטתו ניסה להדוף אותו ולהתגונן מפניו באמצעות ידיו. האם התעוררה וניסתה להרחיק בנה ובתגובה דקר גם אותה באומרו: "זה מה שהשם רוצה".

 

 

מכתב האישום עולה, שלמרות מצבו ניסה האב להיאבק בנאשם ולהרחיקו מהאם ועלה בידו להשמיט את הסכין מידי הנאשם, ואילו אחותו של הנאשם שהתעוררה משנתה ניסתה אף היא להפריד. בהמשך, בעוד הוריו פצועים באופן קשה, גרר הנאשם את האב במדרגות עד המטבח בעוד האב ממשיך להיאבק בו, נטל סכין נוספת והמשיך לדקור באמצעותה את האב בצווארו באומרו לו :"אתה אפס", עד שלבסוף התמוטט האב על הארץ.

שניים מפצעי הדקירה בגבו של האב חדרו לריאתו הימנית של האב, פגעו בכלי דם גדולים, וגרמו למותו. האם נפצעה קשה ופונתה לבית החולים אסותא באשדוד שם יוצב מצבה.

למשמע זעקות מהדירה, הגיע שכן לדירה, שוטר מג"ב בתפקידו, נכנס פנימה ואחז בנאשם, על מנת שלא ימשיך לפגוע במנוח וזאת עד שהגיעו כוחות המשטרה למקום ועצרו את הנאשם.

בחקירת המשטרה עלה שויכוח על מכשיר הפלאפון שנלקח על ידי אביו ככל הנראה היווה זרז למעשים האכזריים. במשטרה ציינו היום שהוא טען בחקירתו כי המעשה לא היה בשליטתו.

עו״ד רן אלון, שמייצג את הבן מטעם הסניגוריה הציבורית, מסר בתגובה: ״לאחר שנקבל את חומרי החקירה ונלמד אותם, נבחן את צעדינו בתיק מבחינה מקצועית. אולם כבר בשלב ראשוני זה, ולאור מידע רפואי פסיכיאטרי שמצוי בפנינו עולה כי הבן מוכר היטב למערכת הפסיכיאטרית ואובחן כסובל ממחלת נפש קשה. חשוב לציין כי כחודשיים לפני האירוע הטרגי אושפז הבן בכפייה עקב מצב פסיכוטי שהתבטא במחשבות שווא של יחס ורדיפה כלפי בני משפחתו, המלווה בתוקפנות כלפיהם. אני סבור, כי דברים אלו מדברים בעד עצמם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר