חוקר מז"פ בזירת הרצח בגן יבנה. צילום אילן אסייג

הרצח בגן יבנה: שוטרים כבר הוזעקו בעבר אל הבית

לפי גורמים במשטרה ובישוב, הבן החשוד ברצח אביו ובפציעה החמורה של אמו, היה מוכר כמי שסובל מבעיות נפשיות ושוטרים הוזעקו בעבר אל הבית יותר מפעם אחת מפני שהוא השתולל, אך לא עמד לדין. שוטר מג"ב שגר בשכנות למשפחה שמע הלילה זעקות, נכנס פנימה והשתלט על הצעיר

פורסם בתאריך: 26.9.19 13:38

     

המשטרה ממשיכה בחקירת החשד לרצח לפנות בוקר בגן יבנה: הצעיר שלפי החשד דקר למוות את אביו ופצע קשה את אמו יובא בזמן הקרוב לבית המשפט. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו. גופתו של המנוח הועברה למכון לרפואה משפטית.

לפי החשד הבן, 25, תקף את הוריו (בני 58 ו-56) באמצעות סכין מטבח, יתכן בזמן שישנו – דקר את אביו פציעות אנושות ובנוסף גם את אמו. 

שוטר מג"ב שגר בסמוך אליהם שמע צעקות, מיהר למקום והשתלט על הבן. לאחר זמן קצר הגיעה לבית ניידת משטרה שהוזעקה בידי שכנים. אפשר, שאם השוטר לא היה מגיע באותו רגע, התוצאות של ההתקפה הרצחנית הלילה, הייתה מסתיימת בצורה קשה עוד יותר.

השוטרים ואנש מד"א העניקו טיפול לפצועים. מותו של אבי המשפחה נקבע בזירה והאם הועברה לבית החולים אסותא אשדוד. שם נמסר בצהריים שמצבה יציב ולא נשקפת סכנה לחייה. היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ.

שוטר בכניסה לבית. צילום אילן אסייג

בעבר הוזעקה המשטרה לבית המשפחה יותר מפעם אחת מכיוון שהחשוד התפרע והשתולל. אך הוא לא הועמד לדין ואין לו רישום פלילי. לפי כמה מקורות הוא היה מוכר על רקע פסיכיאטרי ולעיתים נוצרו בבית חילוקי דעות לאחר שסירב לקחת את התרופות שלו.

"המשפחה הנהדרת הזאת עשתה הכל לטובת הילד, משפחה למופת", אמר גורם בגן יבנה.

בעקבות האירוע ראש המועצה המקומית, אהרון דרור, שיגר לתושבים הודעה: "במהלך שעות הלילה התבשרנו על אירוע חריג וטרגי שאירע באחת משכונות היישוב, ככל שהפרטים המשיכו להגיע אלי מהמשטרה התברר גודל האסון. מדובר במשפחה נורמטיבית לחלוטין שאינה מוכרת ואינה מטופלת על ידי גורמי הרווחה.

מועצת גן יבנה תעשה הכל בכדי לסייע למשפחה ברגעים הקשים האלה, אך עם זאת, אנא מכם הימנעו מפרסום פרטים אודות המשפחה ושמרו על פרטיותה ברגעים קשים אלה. קהילת גן יבנה היא קהילה חמה, מאוחדת ומלוכדת, חשוב להיות עירניים לסביבה, לזולת, לזהות מצוקות ולדווח על סימנים מחשידים לרשויות בכדי לסייע אחד לשני בהתמודדות. קהילת גן יבנה מרכינה את ראשה ביום עצוב זה ומשתתפת בצער המשפחה על אסונה. מי ייתן ולא יידעו עוד צער וכאב, אמן".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר