סיירת ההורים היישובית של גן יבנה

סיירת ההורים היישובית של גן יבנה יצאה לסיור ראשון

סיירת ההורים פועלת בהובלתה של המחלקה לביטחון יישובי וחיזוק קהילתי בניהולה של ציפי שילוח שפועלת תחת המשרד לביטחון פנים

פורסם בתאריך: 28.6.20 17:33

     

סיירת ההורים היישובית של גן יבנה יוצאת לדרך. אחרי שבתחילת החודש התקיים ערב ההשקה בהשתתפות של עשרות הורים ומתנדבים, תושבי היישוב, בימים חמישי ושישי האחרונים קיימה הסיירת סיור ראשון ברחבי היישוב.

סיירת ההורים פועלת בהובלתה של המחלקה לביטחון יישובי וחיזוק קהילתי בניהולה של ציפי שילוח שפועלת תחת המשרד לביטחון פנים. במסגרת קידום פעילותה של הסייר, הוחלט כי המתנדבים יעברו הרצאות וסדנאות על מנת לספק להם כלים להתמודדות וסיוע במסגרת העבודה המשותפת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ביום חמישי התקיים מפגש ראשון של הסיירת בגינה הציבורית ברחוב המלקוש, ההורים הנוכחים עברו תדריך וחתמו על תקנון לפעילות, העלו שאלות ותהיות וביצעו סיור במספר מוקדים בהם מתאספים בני ובנות נוער, בין היתר, באזור שכונת מכבים, הקניון ועוד. במהלך היומיים של סוף השבוע ההורים המתנדבים פגשו את בני הנוער, יצרו עמם שיח ואיתרו נקודות בהן יש לבצע סיורים תכופים יותר.

חודש יוני וחלק גדול מחודש יולי הוקדשו להכשרת סיירת ההורים, ללמידת השטח ועוד. במהלך חודש אוגוסט יתקיים ערב שיח פתוח ודרכי התמודדות עם נושאים שעולים מן השטח בהשתתפות נציגי המשרד לביטחון פנים, מחלקת הרווחה ומשטרת ישראל.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר