יום המעשים הטובים באדיבות: המועצה המקומית גן יבנה
יום המעשים הטובים באדיבות: המועצה המקומית גן יבנה

גן יבנה נערכת ליום המעשים הטובים לשנת 2019

ריצת לילה קהילתית, פרויקט "אופניים לכול", הכנת מוביילים וזרים מסבון ושוקולד יחד עם חברי מועדון ארגמן אקי"ם ועוד ועוד. אלו הן רק חלק מהפעילויות שייערכו במסגרת יום המעשים הטובים ביישוב

פורסם בתאריך: 20.3.19 21:16

     

ביום 2/4/19 יצוין שבוע המעשים הטובים ברחבי הארץ. גם השנה, זו השנה התשיעית ברציפות, תציין המועצה המקומית גן יבנה את יום המעשים הטובים במגוון רב של פרויקטים ופעילויות למען הקהילה, במישור החברתי, קהילתי וסביבתי בשיתוף פעולה של כלל הגורמים במועצה יחד עם התושבים.

השנה הוחלט לקיים את יום המעשים הטובים בסימן נתינה בזכותי ובזכותך. בין הפעילויות שמתוכננות להיערך השנה במסגרת יום המעשים הטובים: ריצת לילה קהילתית – אירוע ספורטיבי לכל המשפחה, פרויקט "אופניים לכל" שכולל איסוף אופניים והשמשתם לשם חלוקה למעוטי יכולת, תלמידי בתי הספר , גן יבנה יפה בזכותי ובזכותך, תחושת השייכות והאחריות לסביבה בא אני חי, מתוך ההבנה שאם אני מנקה אני אדאג לא ללכלך , לפנק ולהתפנק , יום פינוק לנשים חולות סרטן במרכז הנופש והספורט, עובדי המועצה למען האזרח הוותיק- ביקורי בית על ידי עובדי המועצה שיתנדבו לביקור אצל הקשישים המטופלים על ידי מחלקת הרווחה לשירותים חברתיים, פעילות גני הילדים – שכבת כיתות י'יא' מבית ספר אורט יאספו/יכינו משחקי קופסא , גני הילדים , מבקשים להודות למתנדבים הפועלים בגנים לאורך כל השנה: סבא/סבתא של הגן-, מכינים להם פעילות באמצעות מדריכי קרב בגנים, הילדים יכינו תשורה ויעניקו לנותני השרות.

יום המעשים הטובים בגן יבנה באדיבות: מועצה מקומית גן יבנה

 

פעילות יחידת הנוער, עם קהילת הצרכים המיוחדים. התרמת דם – בשלוחת אלתרמן שת"פ נוער לאומי ונוער מד"א, מלאכי יום הולדת, שיתוף מחלקת הספורט עם שחקניות בליגת הכדורשת והמחלקה לשירותים חברתיים, בתאריך 4.4.19 בשעה 17:00 תתקיים חגיגת יום הולדת ל 15 ילדים ממשפחות קשות יום בשיתוף בני משפחותיהם במועדון הנקודה. פורום מנהלי החינוך היישובי בחר להתמקד בערך הערבות ההדדית במערכת החינוך היישובית, לקראת יום המעשים הטובים , ביקשו המנהלים לייצר תהליך חינוכי שמטרתו להעלות לתודעה את נושא עשיית הטוב , כערך מרכזי הנובע מתוך ערבות הדדית ומתקיים באופן רציף ולא רק ביום אחד בשנה.

ראש המועצה, דרור אהרון: "תושבי גן יבנה מתנדבים במשך כל השנה במגוון רחב של פעילויות למען הקהילה. רוח ההתנדבות מהווה את אחת מאבני היסוד של הקהילה שלנו, הערבות ההדדית וההירתמות. כראש מועצה, אין לי אלא לברך את כל הגופים הרבים שעושים בהתנדבות ונרתמים ליום אחד שכולו מעשים טובים למען הקהילה ביישוב. אני רואה חשיבות רבה בערך ההתנדבות וגאה על שיתוף הפעולה בין התושבים לבין מחלקות ואגפי המועצה המקומית, למען הקהילה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר