יום הספורט בנעמי שמר באדיבות: נעמי שמר

תלמידי אורט על שם נעמי שמר מובילים בספורט

בשבוע שעבר התקיימו פעילויות בבית הספר אורט על שם נעמי שמר שעסקו בהעלאת המודעות לחשיבות העיסוק בספורט ובחינוך גופני למען השמירה על הבריאות

פורסם בתאריך: 18.3.19 21:00

     

בשבוע שעבר יצאו  תלמידי מגמת הספורט ונבחרת האתלטיקה הקלה של בית הספר ליום כיף בחוויה האולימפית  בתל-אביב. מטרת הסיור היתה העלאת המודעות לעשיית ספורט וניהול אורח חיים בריא. הסיור החל באולם בו נמצאות חמש הטבעות המסמלות את האולימפיאדה, ובו למדו התלמידים על רגעי השיא של המשחקים האולימפיים ועל הרוח האולימפית שכוללת ערכים של מצוינות, כוח רצון, התמדה ושאיפה מתמדת להגיע מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר. חמש הטבעות הן: טבעת התהילה, הטבעת ההיסטורית, הטבעת הישראלית, טבעת העתיד, טבעת ההתנסות.

התלמידים התנסו בחוויות חושיות ובאימונים מנטליים של הספורטאים האולימפיים, בכוח מתפרץ, יכולת ניתור, יכולת זינוק, ריכוז וסיבולת לב ריאה. בסיום ההתנסות התלמידים המשיכו לאולם בו צפו בסרטונים שונים על ספורטאים אולימפיים בעבר וכיום. הספורטאית אסתר רוט שחמורוב סיפרה על אולימפיאדת מינכן וגרמה להתרגשות רבה.  אחד התלמידים סיכם את היום ואמר: "למדתי המון ונהניתי במיוחד מההתנסות באימונים המנטליים של הספורטאים. חוויה כזאת צריך לחוות, כי זה לא דומה לשום דבר שראיתי בטלוויזיה או במחשב. ממליץ מאוד להביא לכאן את כל התלמידים של בית הספר".

יום ספורט בנעמי שמר באדיבות: ביה"ס נעמי שמר

תלמידי חטיבת הביניים של בית הספר השתתפו גם הם באירוע שיא מיוחד ביוזמתו של צוות החינוך הגופני בבית הספר. התלמידים השתתפו בפעילויות ספורט מגוונות באולם הספורט שכללו תחנות כגון אופני שייק מרוץ ראלי, כדורגל אנושי, כדורסל, טרמפולינות ועוד. מלבד הפעילות הבית ספרית, תלמידי חטיבת הביניים השתתפו בתחרות אתלטיקה קלה באיצטדיון האתלטיקה בראשון לציון, התחרו במגוון מקצועות ואף קטפו 3 מדליות כאשר אגם אול זכתה במדליית זהב בהדיפת כדור ברזל, מעיין אסור זכתה במדליית כסף בהדיפת כדור ברזל וליהיא שמש זכתה במדליית ארד בקפיצה לגובה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר