נוער מד"א בגן יבנה מעביר הדרכה לתושבי המקום בחג הישוב.

הקמפיין שהגיע לכנסת: לא יוצאים מהבית בלי אפיפן

העמותה הישראלית לאלרגיות למזון מבקשת להעלות את המודעות לתופעה שכל כך נפוצה בארץ ובעולם. אז מהי בדיוק האלרגיה הזו ואיך מצילים את החיים?

פורסם בתאריך: 18.5.18 09:49

     

במסגרת הקמפיין של העמותה הישראלית לאלרגיות למזון "לא יוצאים מהבית בלי.." יצא נוער מד"א בגן יבנה במבצע הסברה והדרכה על אלרגיות למזון לקהל הרחב בחג הישוב שנערך בגן יבנה.
בימים האחרונים ניתן לראות גם בערוץ 10 ו- קשת 12 פירסומת של העמותה בה מופיעים חברי הכנסת שנרתמו לקמפיין מציל חיים ביוזמת העמותה הישראלית לאלרגיות למזון .

דרור אהרון מדגים על עצמו את האפיפן

דרור אהרון מדגים על עצמו את האפיפן

העמותה הישראלית לאלרגיות למזון הינה עמותה שפועלת בהתנדבות מלאה להעלאת המודעות בקרב הציבור, אולם לצערנו, רוב מקרי המוות בישראל התרחשו משום שהסובלים מהאלרגיה לא נשאו עימם את מזרק האפיפן.

בכל יום מתרחשים מקרים של תגובות אלרגיות בדרגות חומרה שונות. בתאריך 23 למרץ 2018, נערה בת 13 שהתארחה בבית חברתה ולא נשאה עמה את מזרק האפיפן, חטפה שוק אנפילקטי לאחר שנחשפה לחלב, מרכיב אליו הייתה אלרגית, מצבה של הנערה הוגדר קשה וכיום היא במצב של צמח. אלפי ילדים ובני נוער נמנעים מלשאת את מזרק האפיפן שיכול להציל את חייהם בעת התקף אלרגיה בשל התנכלויות, נראות חברתית ותחושת הבושה הנלווית למחלה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר