מורה מוערכת ואהובה

מצמרר: האסון הכפול של משפחת חן

עבור משפחת חן מגן יבנה חנוכה כבר אינו חג האור. שבע שנים לאחר ששכלו את בנם כפיר באסון הכרמל, היום אחותו ורדה, מורה מוערכת לאנגלית בבית הספר שח"ר באשדוד, נפטרה לאחר מאבק ארוך במחלה

פורסם בתאריך: 18.12.17 18:30

     

שני אחים וחג אחד: לפני שבע שנים נספה כפיר חן מגן יבנה באסון הכרמל, והוא בן 35 בלבד. חן ז"ל הוא בן למשפחה ותיקה בגן יבנה. הוא הותיר אחריו אישה שלושה ילדים קטנים: דולב שהיה אז בן 4, נעמה שהייתה אז בת שנה וחצי וליה שהייתה אז תינוקת בת חצי שנה וכן זוג הורים וחמישה אחים ואחיות בינהן ורדה חן, מורה אהובה לאנגלית בבית הספר שח"ר באשדוד.

היום, בתזמון כואב ומצמרר ולאחר שנים של מאבק במחלה ורדה חן(52) הלכה לעולמה. ההלוויה התקיימה בבית העלמין בחצור, בסמוך לגן יבנה."ורדה אישה אהובה ואמיצה. היא התמודדה עם המחלה בהיראויות וניצחה אותה לפני כשנה וחצי. ממש לאחרונה היא חיתנה את בנה ובחודש זה גם נכדתה חוגגת יום הולדת" כך סיפר הערב לכאן דרום סגן ראש מועצת גן יבנה ניסים ירון, קרוב משפחתה של חן. "לא ידענו שהמחלה חזרה. ורדה התמודדה עם זה בגבורה ולא שיתפה, התוודענו לזה רק ממש לקראת הסוף כשמצבה היה קשה. היא נפטרה בנר שביעי וכפיר בנר הראשון. כואב הלב, לורדה שלושה ילדים ונכדה".

בגן יבנה כואבים את לכתה של חן ז"ל, "ורדה התמידה לרקוד והייתה רקדנית טובה מלאת חיים ונתינה. נעימת הליכות חכמה ומחנכת אשת הוראה וכל זאת צנועה ומופנמת" כתב מכר, אחרת הוסיפה "אישה מקסימה, חייכנית ולבבית תמיד".

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר