יום המורה, אורט ע"ש רבין גן יבנה
יום המורה, אורט ע"ש רבין גן יבנה

ארוחה, מילים חמות ושי: כך ציינו בגן יבנה את יום המורה

חברי הנהגת הורים בגן יבנה בראשות מאיר חזן הביעו את הערכתם למורי בית הספר אורט ע"ש רבין עם ארוחה וברכות, במסגרת יום המורה, אליו הגיע גם ראש המועצה דרור אהרון ובירך את המשתתפים

פורסם בתאריך: 28.2.24 21:27

     

לאחר שנדחה על רקע המלחמה, ציינו חברי הנהגת הורים בגן יבנה את יום המורה לפני מספר ימים. המורים של ביה"ס אורט ע"ש רבין הופתעו כשראו ארוחה חלבית מושקעת, שי צנוע, ואת ראש המועצה שהגיע לברך.

 

"המציאות אינה פשוטה ואנו נחשפים לאירועים לא קלים מידי יום, אבל דווקא מהביחד הזה שנוצר אנו יכולים למנף את העבודה הרבה יותר טוב", אמר ראש המועצה דרור אהרון. "עבודת המורה מבורכת וחשובה ואנו רוצים לומר לכם תודה והערכה. חשוב להעצים את הביחד, כי אין לנו ארץ אחרת ואנו חייבים להיאבק על צביונה וערכיה ולהעניק תחושת ביטחון לכולם".

יום המורה, אורט ע"ש רבין גן יבנה

יום המורה, אורט ע"ש רבין גן יבנה

יו"ר הנהגת ההורים, מאיר חזן הודה לראש המועצה דרור אהרון, לירדנה מנהלת אגף החינוך, ולעינת פילפסון מחזיקת תיק החינוך. "במלאכת החינוך אין תשובות נכונות, זו מלאכת מחשבה רבת פנים", אמר. "זו שליחות שעיקרה עמל סיזיפי ,החינוך נועד לאפשר לקבל הזדמנות לחיים טובים יותר. אין תשובה אחת נכונה במציאות משתנה, יש להתאמץ כדי להצליח. נדרשת אמונה מאהבה והרבה עבודה".

מנהלת בית הספר, דלית כהן הודתה גם היא על היום המיוחד לכל ההורים שטרחו לקראת היום המרגש. "הקשר הנפלא שקיים בבית הספר בין הצוות להנהגת ההורים בפרט ולכל ההורים ככלל, זהו קשר פורה ומעצים שנועד לקדם כל נער ונערה למיצוי הפוטנציאל המיטבי של כל תלמיד ותלמידה. אני מאמינה בחינוך כמכשיר לצמצום פערים חברתיים ואנו יחד – מורים, הורים והנהלה, נעשה הכול כדי שבית הספר יעניק מענה הולם, מקצועי וערכי לכל לומד בו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר