קניון פרנדלי גן יבנה. צילום ארכיון: אוהד גיגי
קניון פרנדלי גן יבנה. צילום ארכיון: אוהד גיגי

קונים מקומי: בעלי עסקים בגן יבנה יציעו הטבות מיוחדות לתושבים

עקב מצוקת בעלי עסקים בגן יבנה מאז החלה המלחמה, החליטה מועצת גן יבנה להקל על בעלי העסקים וגם על הצרכנים במקביל, ויצרה לבעלי העסקים פלטפורמת פרסום חינמית בדף הפייסבוק הרשמי שלה, שם הם יציגו לצרכנים הטבות, הנחות ומבצעים. ראש המועצה דרור אהרון: "נוציא בקרוב קמפיין נוסף, שיעודד תושבים למקד את הקניות שלהם בעסקים המקומיים"

פורסם בתאריך: 8.11.23 18:42

     

מאז החלה מלחמת 'חרבות ברזל' מוצאים עצמם בעלי העסקים בגן יבנה עם אתגרים כלכליים גדולים – כל צרכן חושב פעמיים לפני שהוא רוכש מוצר או שירות וכתוצאה מכך – היקפי המכירות והעבודה יורדים. כדי לסייע להם, וגם לצרכנים, החליטה המועצה האזורית גן יבנה לתמוך בהם בזמן המלחמה, והציעה לבעלי העסקים פלטפורמת פרסום חינמית בדף הפייסבוק הרשמי שלה, שם הם יציגו לצרכנים הטבות, הנחות ומבצעים.

 

בדף ניתנת לעסקים הזדמנות להציג עצמם, את המוצרים והשירותים שלהם, וכן את ההטבות השונות. בנוסף, המועצה תפיץ פוסטים ומודעות באמצעי המדיה החברתית הנוספים שלה כדי לקדם את העסקים המקומיים ולהנגיש את המידע לציבור הרחב.

עד כה, נרשמו למיזם למעלה מ-70 עסקים, מתחומים שונים, כגון חנויות, בתי עסק ושירותים שונים, ביניהם לא-מעט מטפלים בתחומי התמיכה הרגשית. "אנו יודעים שהעסקים המקומיים שלנו עוברים תקופה קשה", אמר ראש המועצה דרור אהרון. "אנו מודעים לכך שלמרות הקושי, יש ביניהם שתורמים ללא הפסק למאמץ המלחמתי, ואנחנו רוצים לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך בהם ולעודד את התושבים לתמוך בהם. המועצה מתכננת להוציא בקרוב קמפיין נוסף, שיעודד תושבים למקד את הקניות שלהם בעסקים המקומיים", סיכם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר