מופע בקונסרבטוריון גן יבנה
מופע בקונסרבטוריון גן יבנה

עושים מוזיקה: הקונסרבטוריון בגן יבנה מסכם שנת פעילות מוצלחת

כינור, גיטרה קלאסית, חשמלית, צ'לו, חליל צד ועוד מגוון רב של כלי נגינה בקונסרבטוריון גן יבנה, שחוגג שנתיים עם פעילות מוצלחת במיוחד,עשרות נרשמים, מבוגרים וילדים, שבאים לטפח כישרונות

פורסם בתאריך: 26.9.23 10:17

     

בגן יבנה מסכמים שנה מוצלחת עם עשרות תושבים שהגיעו ללמוד מוזיקה מהצוות המקצועי של הקונסרבטוריון.

 

לפני שנתיים הוקם קונסרבטוריון גן יבנה – מרכז המוסיקה כץ, לאחר דרישה גוברת של תושבי גן יבנה. הוא הוקם עם חזון אמיתי לאהבת המוסיקה ולחינוך מוסיקלי מקצועי, וכולל צוות מורים מקצועי מיומן ואנושי, אשר מוביל ומחנך תלמידים רבים לאהבת המוזיקה והנגינה. בקונסרבטוריון לומדים החל מגיל 5 ומעלה, וביניהם גם מבוגרים שמגשימים חלומות ללמוד לנגן. מאז ועד היום, עשרות מתושבי גן יבנה, בני כל הגילאים, גילו את הקונסרבטוריון, לומדים בו מוזיקה ונהנים.

במבנה הקונסרבטוריון בוצעו עבודות תחזוקה משמעותיות אשר הכשירו אותו ללימודי מוזיקה, לרבות הקמת חדר אקוסטי מיוחד ללימודי כלי הקשה ותופים. בנוסף, נרכשו כלי נגינה ופסנתר כנף ניצב באולם רחב ידיים שעבר גם הוא מתיחת פנים והוכשר למופעים קטנים.

מופע בקונסרבטוריון גן יבנה

מופע בקונסרבטוריון גן יבנה

הניהול המקצועי מופקד בידיהם של גרשון כץ ומאיה ליבוביץ' שניהם תושבי גן יבנה אשר באמתחתם ניסיון רב שנים בלימודי מוזיקה מקצועיים לילדים, נוער ומבוגרים. במקום מתקיימים שיעורי נגינה, בין היתר, על כינור, גיטרה קלאסית, גיטרה חשמלית, צ'לו, חליל צד, סקסופון, חצוצרה, קלרינט, טרומבון, תופים, פסנתר, אורגן ובנוסף: פיתוח קול ולימודי טרום כלי מיוחד לגיל הרך הכוללים היכרות עם עולם המוזיקה ושיעורי נגינה על כלי הקשה מטלפון/קסילופון.

קונסרבטוריון גן יבנה – רח' החשמונאים 18, שכונת נאות המכבים גן יבנה. הכניסה חופשית. מידע נוסף במזכירות המתנ"ס: 08-8571199 שלוחה 0 ובטלפון: 054-2388874 מאיה ליבוביץ'.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר