מאמנט גן יבנה
מאמנט גן יבנה

"עולם של ספורט ונשים": קבוצת מאמנט גן יבנה פותחת עונה חדשה

מאמנאט גן יבנה פותחת עונה חדשה ומתרחבת עם עוד 2 קבוצות נוספות שהצטרפו להצלחה. מאמנת הכדורשת שלומית סילוק: "כל אחת יכולה להגיע לאימון ולהתאהב בקסם הזה. אני לא מכירה שחקנית שנחשפה לעולם הכדורשת ולא נשאבה אליו"

פורסם בתאריך: 19.9.23 22:26

     

קבוצות הכדורשת של מאמנט גן יבנה ממשיכות בצמיחה ופותחות עונת פעילות חדשה. בימים האחרונים החלו לפעול בגן יבנה 5 קבוצות מאמנט, מתוכן 2 קבוצות חדשות שהוקמו רק לאחרונה. כל אחת מהקבוצות מתאמנות אחת לשבוע בכדורשת, ובנוסף מגיעות גם למשחק ליגה פעם בשבוע.

 

קבוצת מאמאנט גן יבנה החלה לפעול לפני כעשור, בהובלת ראש המועצה, יחד עם מחזיק תיק הספורט, אילן רביבו ומנהלת מחלקת הספורט, מיכל שלומי. מאז ועד היום, פעילות מאמנט ביישוב צמחה, התפתחה, לוקחות בה חלק כ-70 נשים מהיישוב שהביאו הישגים גדולים ברמה הארצית והמקומית.

מאמנט גן יבנה

מאמנט גן יבנה

מאמנת הכדורשת שלומית סילוק: "עולם הכדורשת הינו מקום שבו הקסם והמשחק נפגשים. כל אחת יכולה להגיע לאימון ולהתאהב בקסם הזה. אני כאדם מאמינה שהאומץ היחיד שכל אחת צריכה בחייה, הוא האומץ לפעול להגשמת החלומות שלה, לצאת מהמקום הנוח ולנסות משהו חדש. אני לא מכירה שחקנית שנחשפה לעולם הכדורשת ולא נשאבה אליו, והכירה עולם חדש של ספורט ונשים שיוצרות ביחד מעגלים משפחתיים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר