עידן עמדי בפסטיבל אתנחתא גן יבנה. צילום: בן מזרחי
עידן עמדי בפסטיבל אתנחתא גן יבנה. צילום: בן מזרחי

מופע סיום הקיץ: אלפים הגיעו לפסטיבל אתנחתא בגן יבנה

עידן רייכל ועידן עמדי סגרו את הקיץ במופע סיום מושקע במיוחד, במסגרת פסטיבל אתנחתא המסורתי בגן יבנה - עם קהל של אלפים מגן יבנה והסביבה. ראש המועצה דרור אהרון: "תודה לכל מי שעמל להצלחת הפסטיבל גם השנה"

פורסם בתאריך: 3.9.23 22:17

     

פסטיבל אתנחתא בגן יבנה סחף אחריו אלפים מגן יבנה והסביבה, שהגיעו לצפות במופע סיום הקיץ, שנמשך במשך יומיים, עם הופעותיהם של הזמרים האהובים – עידן עמדי ועידן רייכל.

 

הקהל כלל משפחות ובני כל הגילאים, שהגיעו עם כיסאות ומחצלות לשכונת 'מכבים' ונהנו מבירה קרה ודוכני אוכל מפנקים. המופע הראשון היה של הזמר המוביל עידן רייכל, שהגיע יחד עם 20 נגנים לאחד המופעים הגדולים ביותר שעלו בגן יבנה אי פעם בתחום התרבות. החזרות לקראת המופע המיוחד נמשכו במהלך היום כאשר הצלילים היפים והכל כך מוכרים שמהווים את הפסקול לקריירה המוזיקלית של רייכל, נשמעו לאורך היום עד למופע המיוחל.

פסטיבל אתנחתא גן יבנה. צילום: בן מזרחי

פסטיבל אתנחתא גן יבנה. צילום: בן מזרחי

לאחר ההופעה, רייכל עצמו שהתרגש להופיע בפני תושבי גן יבנה שלח מכתב תודה ובו כתב: "רציתי להודות לכם באופן אישי על ערב בלתי נשכח אצלכם בגן יבנה. מהרגע הראשון ניתן היה להבחין בתחושת המשפחתיות והייחודיות אשר מלווה ומאחדת את התושבים, אנשי האבטחה, המשטרה, המועצה והקהל – כולם יחד היו נראים כמשפחה אחת גדולה, כשרשרת חוליות השזורות זו בזו".

בערב שלאחר מכן התקיימה ההופעה של עידן עמדי שהרים את הקהל באוויר עם שיריו האהובים וקולו המרגש, ואף כלל מחווה נהדרת למוזיקה הכורדית. כהקדמה להופעה התקיימה הפקה מקורית מקומית במסגרתה ארבע להקות מעשורים שונים (נערים, בוגרים, מבוגרים) ניגנו ושרו שירים מארבעה עשורים, ברחבת החניה של מרכזון הרצל (סמוך לפאב הרצל).

עידן רייכל פסטיבל אתנחתא גן יבנה. צילום: בן מזרחי

עידן רייכל פסטיבל אתנחתא גן יבנה. צילום: בן מזרחי

"אנחנו ממשיכים להביא לגן יבנה את כל האמנים הגדולים בישראל ולבסס את עצמנו כרשות המובילה באיזור בנושא התרבות", אמר ראש המועצה, דרור אהרון. "תודה לכל אלפי התושבים שהגיעו, הביעו בנו אמון שוב ולקחו חלק בפסטיבל אתנחתא. לכל אנשי המתנ"ס, לרפי, לאושרי, לאילן רביבו מחזיק תיק התרבות, לאגף הביטחון ולכל העוסקים במלאכה שעמלו על הצלחת הפסטיבל גם השנה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר