פרויקט 'אצלינו בשכונה' בגן יבנה
פרויקט 'אצלינו בשכונה' בגן יבנה

מחזקים קשרי קהילה: גן יבנה בפרויקט ייחודי

בגן יבנה מחזקים את הקשרים הקהילתיים בשכונות, והחלו בפרויקט 'אצלינו בשכונה', שהצליח לחבר בין תושבי השכונות ולהכיר ביניהם. תושבים שלקחו חלק בפעילות: "נוצרו שיחות משמעותיות בין אנשים, ורצון לעוד מפגשים"

פורסם בתאריך: 14.8.23 22:34

     

לפני מספר ימים התקיימו בגן יבנה פעילויות קהילתיות בשכונות, במסגרת פרויקט 'אצלינו בשכונה'. הפרויקט יצא לדרך ביוזמת מתנ"ס גן יבנה ובהובלת זיק"ה, ומטרתו לחזק ולהרחיב את הקשר במרחב הקהילתי בשכונה, בין כלל התושבים, על ידי עידוד יוזמות מקומיות ויצירת הזדמנויות למפגשים חברתיים, חיבור בין שכנים ויצירת הכרות עמוקה.

 

הפעילות נבחרה בשיתוף פעולה עם תושבי השכונה והתקיימה בשלב ראשון במספר שכונות שהביעו נכונות לקחת חלק בתוכנית. עד כה התקיימה פעילות בנושא יופי שכונתי בשכונת נווה לימור, פעילות 'הכר את השכן' ומשחקי מים בשכונת המושבה ובהמשך תתקיים בנאות המכבים. הפעילויות כוללות יצירה, משחקים, גינון ושיפוץ, סדנאות ועוד.

"הערך המוסף של פעילות 'אצלנו בשכונה' הוא חיזוק הקהילתיות בעזרת התושבים", אמר דוד דגו, שמוביל את הפעילות. "לשם כך הוצאנו קול קורא ליוזמות קהילתיות בשכונות השונות ועד כה התושבים מתגייסים באופן מלא, מראים נכונות ופוגשים את שכניהם בפעילות קהילתית נהדרת".

פרויקט 'אצלינו בשכונה' בגן יבנה

פרויקט 'אצלנו בשכונה' בגן יבנה

תושבי גן יבנה שלקחו חלק בפעילות הודו לכל מי שהרים את הפרויקט. "היה מפגש מהנה מאוד, זכינו לטפח קצת את השכונה ובעיקר זכינו בהזדמנות להכיר קצת את השכנים שלנו. כבר נוצרו שיחות משמעותיות בין אנשים, ורצון לעוד מפגשים. נשמח להמשיך אתכם בפעילויות נוספות, ולאט לאט לבנות קהילה בתוך השכונה".

פרויקט 'אצלינו בשכונה' בגן יבנה

פרויקט 'אצלנו בשכונה' בגן יבנה

"תודה על היוזמה המקסימה, כל מי שהניע וכל מי שהגיע. היה ממש נחמד להכיר פרצופים ושכנים חדשים ועכשיו גם טעים לנו בבטן וגם קצת יותר נעים בלב ובעיניים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר