חוגגים עצמאות. צילום: פבל
חוגגים עצמאות. צילום: פבל

יום העצמאות ה-75 בגן יבנה: מגוון מופעים לכל המשפחה

מגוון הופעות לכל המשפחה יחכו לכם בחגיגות יום העצמאות בגן יבנה, שיערכו ביום שלישי ה-25.4.23 במוקדים שונים ברחבי המועצה. האירוע המרכזי ייערך בפארק רונה רמון, עם הופעות של מאיה דדון, שרי פופ, חיפזון וזהירון לילדים, ועוד הרבה הפתעות. התכנית המלאה כאן

פורסם בתאריך: 1.4.23 22:27

     

חגיגות יום העצמאות בגן יבנה יתקיימו השנה ביום שלישי ה-25.4.23 ומתוכננות בהן חגיגות מהנות לילדים ולבוגרים. גם השנה, המועצה נערכה מבעוד מועד על מנת שהאירועים יעברו בצורה הטובה ביותר, תוך שמירה על הבטיחות והקפדה על אמנים מובילים ותכנים איכותיים לצד שמירה על תקציבים שפויים. תכנית יום החגיגות כאן:

 

יום העצמאות ה-75 בגן יבנה ה-25.4

בשעה 20:00 יתקיים האירוע המרכזי בפארק ע"ש רונה רמון. בין מופעי הענק שיתקיימו באותו הערב – הזמר והיוצר אליאב זוהר, כוכבת הנוער ופריצת השנה מאיה דדון, כוכבת הילדים שרי פופ, שתעלה להופיע בשעה 20:20, כוכבי הילדים חיפזון וזהירון, DJ מקומי אורן דוד, מופע של להקות מקומיות ועוד. בנוסף, מופעים לציבור המסורתי יתקיימו במתנ"ס גן יבנה כולל הצגת האיכות של אסי ויהונתן והפתעות רבות נוספות.

חוגגים עצמאות. צילום: פבל

חוגגים עצמאות. צילום: פבל

בשעה 22:00, ברחבת הכורכר בסמוך לבית הספר נעמי שמר, צוות 'זיקה' (זהות יהודית ישראלית קהילתית) מזמינים אתכם לחוויה ישראלית אותנטית בערב יום העצמאות עם קומזיץ, שירי ארץ ישראל, פיתות על הסאג', תפו"א, תה מחמם ועוד המון הפתעות.

במקביל, החל מהשעה 20:30 יתקיימו במתנ"ס גן יבנה פעילויות והופעה לציבור המסורתי לכל המשפחה. בתכנית – הצגה חדשה וסוחפת בבימוי והפקה של אסי ויהונתן ובכיכובו של אריאל קרן כוכב ערוץ "מאיר" לילדים "גיבור ליום אחד".


"אנו מציינים השנה בשמחה גדולה 75 שנים להיווסדה של מדינתנו האהובה, מדינת ישראל, מולדתו של העם היהודי", אמר ראש המועצה דרור אהרון. "השנה, בכדי לתת מקום בחגיגות גם להלומי הקרב ונפגעי הנפש, החלטנו להחליף את הזיקוקים הרגילים במופע זיקוקים שקטים מיוחד, צבעוני ושמח. חג שמח לכל עם ישראל, נתראה בפארק".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר