המועצה האזורית גן יבנה. צילום: דוברות גן יבנה
המועצה האזורית גן יבנה. צילום: דוברות גן יבנה

גן יבנה קיבלה ציון 100 על ניהול ההון האנושי ברשות

משרד הפנים נתן לגן יבנה ציון 100 על ניהול ההון האנושי ועל תפקוד ההון האנושי. ראש המועצה: "נמשיך לשמור על גן יבנה ועל הקופה הציבורית מכל משמר בהגינות ובאמינות"

פורסם בתאריך: 21.3.23 07:18

     

המועצה המקומית גן יבנה בהובלתו של ראש המועצה, דרור אהרון, זוכה להישג נוסף על ניהול מצוין. אחרי שהמועצה הוכרזה בשנים האחרונות מועצה בניהול מעולה, יציב ואחראי מהבחינה התקציבית ומבחינת המוכנות לחירום, משרד הפנים נתן למועצה ציון 100 על ניהול ההון האנושי ועל תפקוד ההון האנושי.

המועצה קיבלה ציונים מקסימליים כל השקיפות שבה, מנגנון הערכת העובדים והשפעתו על תהליכים ברשות, מדרג ארגוני תקין, ניהול מקסימלי של מכרזי כוח האדם, שמירה על נתוני השכר של עובדיה ועוד. בנוסף, ישנן נשים נושאות משרה סטטוטורית והרשות עומדת בנתוני ייצוג הולם והגיוון.

דרור אהרון ראש המועצה. צילום: המועצה המקומית גן יבנה

דרור אהרון ראש המועצה. צילום: המועצה המקומית גן יבנה

ראש המועצה, דרור אהרון: "מדובר בהישג ניהולי נוסף למועצת גן יבנה, זכינו להכרה בזכות ניהול תקציב אחראי ומאוזן, זכינו בהכרה על הישגים בתחום המוכנות לחירום והביטחון ועכשיו אנו זוכים להישג נוסף בתחום ניהול ההון האנושי ברשות. אני רוצה להודות למנכ"ל המועצה, אילן סויסה ולמנהלת משאבי האנוש במועצה, לימור סילוורה על הישג נפלא. נמשיך לשמור על גן יבנה ועל הקופה הציבורית מכל משמר בהגינות ובאמינות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר