אולימפיאדת הביוטכנולוגיה בטכניון
אולימפיאדת הביוטכנולוגיה בטכניון

הישג מרשים": תלמיד מגן יבנה זכה במקום השלישי באולימפיאדת ביוטכנולוגיה

יוגב יעקבי, תלמיד מאורט רבין בגן יבנה, זכה במקום השלישי באולימפיאדת ביוטכנולוגיה ובמלגה ללימודים אקדמאיים. מנהלת בית הספר דלית כהן: "מברכת את יוגב על הזכייה במקום המכובד"

פורסם בתאריך: 5.3.23 23:15

     

יוגב יעקבי, תלמיד בית הספר אורט רבין בגן יבנה, השתתף באולימפיאדה הארצית בביוטכנולוגיה בחסות הטכניון. מדובר בתחרות רב שלבית אשר בסופה חמישה התלמידים המצטיינים מכל המדינה נבחרים להיבחן מול מרצים בטכניון ולהציג את עבודתם בפני קהל.

במשך שנה עמל יוגב על הפרויקט שלו, בהנחיית רכזת המגמה ליטל פלד רוזנטל. הוא חקר על פעילות מוטנט בחלבון אלפא אנטי טריפסין – חלבון שיש לו משמעות בהורדת סימני דלקת. יוגב עמד בהצלחה בכל המבחנים, והגיע כאמור עד לגמר, שם זכה במקום השלישי והמכובד, שגם מזכה אותו במלגה ללימודים אקדמיים.

יוגב זוכה במקום השלישי באולימפיאדת הביוטכנולוגיה בטכניון

יוגב זוכה במקום השלישי באולימפיאדת הביוטכנולוגיה בטכניון

בבית הספר מקווים שבהמשך יוכל המחקר של יוגב להתקדם ולהוביל לטיפול תרופתי בשלל מחלות."יוגב גילה כישורים אקדמאיים מרשימים שסייעו לו לזכות במקום הכה מכובד", אמרה ליטל פלד, רכזת מגמת הביוטכנולוגיה.

מנהלת בית הספר, דלית כהן בירכה את יוגב: "כל הכבוד ליוגב על ההישג המרשים. מגמת הביוטכנולוגיה מקנה ערכים  ומיומנויות המכשירים את תלמידנו להתמודד עם אתגרים בתחום המחקר המדעי של המאה העשרים ואחת, כל אלו נעשים תוך שימת דגש על פיתוח מנהיגות והעצמה אישית, בשילוב ערכי מצוינות, אחריות, יצירתיות ויושרה, כערכים שעל בסיסם יצמח ויגדל המדען של העתיד, החוקר, המפתח, היזם והמוביל המדעי והחברתי בישראל. אני מברכת את יוגב על הזכייה במקום המכובד ומודה לגב' ליטל פלד רוזנפלד על הובלת המגמה במסירות ובמקצועיות רבה".

יוגב מציג את עבודתו באולמפיאדה

יוגב מציג את עבודתו באולמפיאדה


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר