חשיפה למסלול שוחרות בגן יבנה
החשיפה למסלול שוחרות בגן יבנה

הטובים לתקשוב: מופעי חשיפה למסלול שוחרות בבה"ס בגן יבנה

מסלול שוחרים התקיים היום בבה"ס אורט על שם יצחק רבין, במהלכו הוצגו מסלולים לתלמידים ע"י ראש תחום שוחרות תקשוב. מנהלת בית הספר: "המסלול ייחודי ופותח בפני תלמידנו אפשרויות רבות המהוות קרש קפיצה להצלחה"

פורסם בתאריך: 26.2.23 22:12

     

היום התקיימו מופעי חשיפה סדורים למסלול השוחרות של חיל התקשוב וההגנה בסייבר לתלמידי כיתות ט, בבית הספר אורט על שם יצחק רבין. במסגרת החשיפה הוצג המסלול לתלמידים ע"י ראש תחום שוחרות תקשוב, ובוצעה סקירה של אפשרויות פיתוח וקידום למתקבלים, ביניהן: ליווי מקצועי אישי לכלל התלמידים, שיבוץ ביעדי קצה צה"לי איכותי וטכנולוגי, קידום לתפקידים בכירים, סיורים, הרצאות וכו'.

בבית הספר אורט על שם יצחק רבין, ישנם שוחרים במגמת אלקטרוניקה ומגמת הייטק ברמה גבוהה עם הכוונה לתחומי התקשורת, האלקטרוניקה והרובוטיקה. במהלך הלימודים התלמידים לומדים בין היתר להכיר מערכות אלקטרוניות ולשלוט עליהם באמצעות מחשב, לשדר וקלוט אותות רדיו בתקשורת אנלוגית ודיגיטלית ולתכנן מערכות רובוטיות באמצעות מקרו מעבד (ארדואינו. במגמה לומדים עם ציוד חדיש ומשוכלל במעבדות  ממוחשבות הכוללות תוכנות ייעודיות לשרטוט ולסימולציה של מעגלים ממוחשבים.

חשיפה למסלול שוחרות בגן יבנה

חשיפה למסלול שוחרות בגן יבנה

הלימודים במגמה כוללים סיורים במפעלי אלקטרוניקה –לדוגמא אל אופ, וסיורים מקצועיים במפעלים ובבסיסי צה"ל. כל תלמידי המגמה מלווים על ידי מפקדים במשך כל יום הלימודים במטרה לעזור לכל תלמיד למצות את יכולותיו ולהצליח. מסלול השוחרות פותח את שנתו השישית בשמונה בתי ספר שונים בפריסה ארצית ומעל 500 שוחרים. מסלול השוחרות הוא מסלול המיועד לתלמידי מגמת הנדסת אלקטרוניקה ומחשבים.

המסלול מספק מדריכים מקצועיים שמלווים את התלמידים ונותנים מענה בכל מקצועות המגמה ובנוסף, מעבירים שיעורי תקשוב שמטרתם – העמקת הזהות החיילית והכרת המסלול של התלמידים לפני גיוסם לצה"ל ובמהלך שירותם הצבאי.

המדריכים מעבירים סדנאות כהכנה לצו הראשון על מנת להעלות את הנתונים האישיים של השוחרים המיועדים להתגייס, בנוסף, צוות המדריכים חושפים את השוחרים בפני התפקידים אליהם הם מיועדים, המסלול מספק סיורים מקצועיים בזירות המרכזיות כדי שהשוחרים יוכלו לראות דוגמא לשירות צבאי טכנולוגי ולשמוע ממקור ראשון על חווית השירות.

במהלך כיתה יב, השוחרים המצטיינים יקבלו מיונים למקצועות המחשב, כלל השוחרים יפגשו קצינת מיון בסוף שנת הלימודים, השוחרים יציגו בפניה את הבחירות וההעדפות שלהם לגבי התפקידים אליהם הם מיועדים.

השבוע  יתבצע כנס חשיפה להורי התלמידים והתלמידים בו יקבלו מידע מפורט אודות מסלול השוחרות. "מסלול השוחרים מסליל את דרכם של תלמידנו לשירות משמעותי בצה"ל במקצועות הנדסת אלקטרוניקה", אמרה מנהלת בית הספר, דלית כהן. "המסלול ייחודי ופותח בפני תלמידנו אפשרויות רבות המהוות קרש קפיצה להצלחה, המקנות הטבות רבות ומשמעותיות. התכנים המקצועיים אותם ירכשו התלמידים לאורך תקופת הלימודים יאפשרו להם להשתלב בסביבה טכנולוגית מתקדמת אשר תקנה להם ניסיון וכלים לאזרחות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר