עדלאידע בגן יבנה. צילום: בן מזרחי
עדלאידע בגן יבנה. צילום: בן מזרחי

העדלאידע בגן יבנה: הופעות, משחקים והמון הפתעות. תתכוננו

הופעה של רוי בוי, להקת טיקטוק, תחרות תחפושות, מתנפחים, משחקיית play park ועוד הרבה הפתעות בעדלאידע בגן יבנה. מתי? 3.3.23 בקניון "פרנדלי" גן יבנה, החל מהשעה 12:30

פורסם בתאריך: 16.2.23 07:29

עדכון אחרון: 19.2.23 00:00

     

בגן יבנה כבר מתכוננים לעדלאידע, האירוע המרכזי השמח של השנה. העדלאידע המסורתית של מועצת גן יבנה תצא לדרך ביום שישי 3.3.2023 בסימן "פנטזיה של עדלאידע" בקניון 'פרנדלי' גן יבנה, ותתקיים החל מהשעה 12:30.

מה בלו"ז? יוצאים מחניית פארק רונה רמון בשעה 12:30 בתהלוכה צבעונית וססגונית יחד עם נסיכים ונסיכות, קוסמים, מכשפות ושלל דמויות שקיימות רק בפנטזיות לכיוון קניון הפרנדלי יחד עם תלמידי בתי הספר, תנועות הנוער, חניכי חוגי המתנ"ס ואלפי תושבים.

עדלאידע בגן יבנה

עדלאידע בגן יבנה. צילום: בן מזרחי

תתקיים פעילות אמנותית ענפה ברחבת קניון הפרנדלי שתכלול 12 תחנות הפעלה ומשחק, מתנפחים, עמדות משחקי פלייסטיישן, קיר טיפוס ומשחקיית ה-play park שתהיה פתוחה לקהל הרחב ללא עלות.

בנוסף על כלל הפעילויות, תתקיים מסיבת תחפושות, הופעת ענק של כוכב הילדים 'רוי בוי' בשעה 13:30, הופעה לבני הנוער של להקת הטיקטוק הראשונה hype crew -בשעה 14:30.

ראש המועצה, דרור אהרון: "אני שמח ומתכבד להזמין את תושבי גן יבנה לקחת חלק בעדלאידע המסורתית שלנו, אירוע שכבר הפך לשם דבר בכל האזור, מצעד של שמחה והנאה בהשתתפות כלל בני ובנות הנוער של גן יבנה, חניכי תנועות הנוער השונות, חוגי המתנ"ס ועוד אלפי תושבים".

עדלאידע בגן יבנה

עדלאידע בגן יבנה. צילום: בן מזרחי


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר