דר' בהדורי ורעייתו, ב'עם הטבע'. צילום: "עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"
דר' בהדורי ורעייתו, ב'עם הטבע'. צילום: "עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

בדרך להודו עוצרים בגן יבנה: מאסטר בינלאומי ליוגה יערוך סדנא אינטימית ב'עם הטבע'

המרחב החברתי הירוק 'עם הטבע' בגן יבנה, יארח סדנת יוגה אינטימית עם מאסטר יוגה בעל שם עולמי - דר' ג׳אינט קומאר בהדורי, סגן יושב ראש פדרציית הבהריגו יוגה העולמית, רופא איורוודה ונצר לשושלת יוגים. מתי? יום חמישי ב-20:00. הירשמו מראש

פורסם בתאריך: 13.2.23 00:50

     

ביום חמישי הקרוב יתארח ב'עם הטבע' בגן יבנה ד״ר ג׳אינט קומאר בהדורי – סגן יושב ראש פדרציית הבהריגו יוגה העולמית, רופא איורוודה ונצר לשושלת יוגים המחזיקים בידע קדום מהמסורת ההודית. הוא יעביר סדנת יוגה אינטימית וייחודית, במקום הכי רגוע, קסום, נקי ושליו, שדה אנרגטי של טוב ונחת – המרחב הירוק של 'עם הטבע'.

לפני שהחליט דר' בהדורי על מיקום הסדנא, ביקר את המרחב ב'עם הטבע' בגן יבנה יחד עם רעייתו, והתרשם מהאווירה השונה. החלטתו לקיים שם את הסדנא מהווה כבוד רב ל'עם הטבע', שמאסטר בקנה מידה עולמי בוחר במיקום זה עבור הסדנא הייחודית שלו.

דר בהדורי. צילום: "עם הטבע - מרחב חברתי ירוק"

דר בהדורי. צילום: "עם הטבע – מרחב חברתי ירוק"

ד"ר בהדורי נולד בוורנסי לשושלת מורים ורופאים המחזיקה בידע עתיק בתחום בהריגו יוגה, אשר עובר במשפחה מדור לדור. הוא מומחה ברפואת איורוודה הודית ומאסטר נחשב, שחוקר באמצעות כתבים עתיקים ומדע מודרני את השדה האנרגטי והשפעותיו. הוא השתתף בסרט "השדה האחד" אשר עוסק בחיבור בין מדע לתודעה ותורגם ללא פחות מ-14 שפות שונות.

הסדנא תועבר בשפה האנגלית, ותהיה בנושא חיבור לאמת, ברוח היוגה, ריפוי דרך נשימה ומדיטציה. היא תתקיים, כאמור, בחמישי הקרוב, 16.2.23 בשעה 20:00. בסיום הסדנא תוגש ארוחה הודית קלה, חמה ומפנקת.

להזמנת כרטיסים: https://bit.ly/3JP5lrl. פרטים נוספים אודות הסדנא בווטסאפ: 053-9329396


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר